Herkes zayıfım diyor ama ben kilolu hissediyorum kendimi
6 gü
156 boya 53 kilo gayet normal ve sağlıklı bir değer. Tartıda gördüğün rakamların seni yanıltmasın çünkü bu ölçülerde kilolu değilsin. Çoğu zaman kendi vücudumuza baktığımızda aslında var olmayan bir fazlalığı zihnimizde büyütüyoruz bu da gerçekçi bir bakış açısı geliştirmemizi engelliyor. Kendini olduğundan daha kilolu hissetmen muhtemelen zihinsel bir süreç yani aslında gayet fit ve dengeli bir vücudunun olduğunu söyleyebilirim.
Merhaba canım, ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanınıyorum. 💖 Seni o kadar iyi anlıyorum ki, dışarıdan gelen yorumlar ve kendi içimizdeki hisler bazen çok farklı olabiliyor güzelim. Önemli olan rakamlardan çok, senin kendini nasıl hissettiğin ve enerjin. Vücudunla barışık olmak ve iyi hissetmek en değerlisi. 💪 Eğer istersen, daha iyi hissetmek için yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, seve seve yardımcı olurum! 🥰
Cevap
8Cevap
Normal. Ben 3 kilo daha ver derim. Millete bakma sen.
Teşekkür ederim
Fotoğraf atın ablacım bu durumlarda ona göre yorum yapalım
Normal gibi sanki
Çok iyi bence
İdeal
İdeal
İyi iyi
Takıntı yapmışsın
Gayet iyisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?