158 boy 59 kilo. 52'ye düşmeyi planlıyorum 🤨
Çok hafiften göbek çıkmaya başladı, ne düşünüyorsunuz 🤨🤨🤨
158 boy 59 kilo. 52'ye düşmeyi planlıyorum 🤨
Çok hafiften göbek çıkmaya başladı, ne düşünüyorsunuz 🤨🤨🤨
83'e 85 benimde galiba bir 5 verip o bende de çıkan hafif göbeği şey etsem iyi olacak fit bir adam olduğum için batıyor bana da diyet miyet hiç bana göre değil çok feci yiyorum ya. d
Bende boğazıma düşkünüm de, sen neden diğer soruda cevap vermeyip kaçtın sjjsjsj
Jelibon yenmez ya jsjsjsjsj
Tamam ya anca bir iki tane jsjsjjs
Nayırrrr 🥲 zayıf noktamdan vurmaa
Sende çok iyi biliyorsun filmin tadı orada 😄
Aynı hemen hemen seninle boy kilomuz ben fazla olduğunu çok net hissediyorum ama iki doğum da var tabi zor geçecek biliyorum ama geçecek inşallah
O kadar fazla değil ya 🤔
Merhaba canım, ben Fit Meli! 👋 Boyun 158 cm ve kilon 59 kg. 52 kg hedefin gayet güzel bir motivasyon! 🥰 O hafif göbek hissi çok tanıdık, ama hiç endişelenme, küçük adımlarla ve dengeyle istediğin forma rahatça ulaşabiliriz. Unutma, önemli olan tartıdan çok, kendini nasıl hissettiğin ve enerjin. Yardım istersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme olur mu? 💖
Cevap
12Cevap
Ölçüler önemli
Spor yapabilir durumdaysan sağlıklıysan üç beş kilo fazla eksik önemli değil ama ölçüler dengeli olmalı
ideal kilonda gibi duruyosun biraz sıkılaşsan gübek gider
Beyaz zencilere has bir durum o göbek :P olabilir tabi nasıl mutluysan.
Bir 50-53 arası iyi gider sana
Peki azıcık göbek olması sence rahatsız edici bir görüntü mü
Küçükse sorun değil? Göbeği sevmiyoruz heralde 😄
He o zman hakkın 🤪
Ehehheh 🤪
Oldu mu 😛 jsjsjs
Olmamaliydi haklısın ajjajajaj
Birazcık 🤏
Tamam biraz daha fazla 🤫
Hihhh 😲 yakalandım sjsjjs
Başka sorularda denk gelmek ümidiyle sjjajaj çünkü adımız çıkacak 😄
Keşke benim içinde geçerli olsaydı ama maalesef öyle değil, burada cinsel soru soran ya da açıkça yorum yapanlari (yani beni) başka gözle yorumluyorlar sjsjjsjs
Anladık senin değil keşke bende öyle olsaydım diyorum 🤦🏻♀️ ahjahahha
Deniycem ha diyince olmuyor
50 falan olman gerekiyor
En fazla 52 işte
Değil!!!
Belki haklılık payın olabilir 50de yenir ajsjja
Çok hızlı dönüş yaptın siteye hadi bakalım sjskjsjs
Bayaa hızlı işte, daha da gelmezsin, evlilik vs olur diye bakıyordum ben 😄
Bir ara sohbet esnasında demiştin, hayatıma birini alırsam hesabımı silicem vs
Son sorunda da imalı yorum sezdim 🤔
Hesabım yeni olmuş olabilir ama önceden de bu nicki kullanıyordum
Gerçi birçok defa gidip geldim
Soruna gelirsek evet ettik
Konu çok uzuyor , yeterli? Sjajjajaja
Aynen sonra şeederiz
şu an masa başında olan benim yalnız sjjajaja
Aklımı kurcalama yaa ders çalışıyorum jsjsjaja
Ben derse gidiom 😶
Kpss
Yardım edeceğinden şüphem yok ajajjaja
Seninle soru cevapta denk geliyoruz iyi hoşta, dmye geçince konu başka yerlere kaydığı için iletişimi kesmiş olabiliriz jsjajaja
Ömer'e sor benimle ilgili aklında ne varsa desin sana, belki anımsarsın 😄
Okkkkk
50Kg İyidir Diye Düşünüyorum.
50,52 arası işte 🤌
50,52 arası işte 🤌.
7 kilo fazlan var gibi evet
Gerek yok, gayet iyisin
50 olsan ideal
15 kilo fazlan var
55 iyidir
59la pek fark yok gibi olmuyor mu ya sjjsjs
Görünüş olarak aynı geliyor nedense sjsjaj
Cup ne kullanıyorsun
B
80 B mi
Kilo alınca 85b sjjsja
Yaş 26 mıııı
Evet
Sana şöyle bi 85D yakışırdı jszözözö
İstemez miydinnnn
Yazsana beeee
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?