Merhaba. Küçüklüğümden beri dış görünüşümden dolayı zorbalığa maruz kalıyorum bu cidden benim psikolojimi etkiledi kendi annem bile yüzümün " g@t " gibi olduğunu söyledi. Şu anki arkadaş çevremde tipim hakkında acımasızca şakalar yapılıyordu eskiden ama kızdığım için artık yapmıyorlar ama insan unutamıyor ağlamak istiyor. Lisedeki ilk günümde sınıftaki bir kız " yüzünü s! keyim" dedi hatta.
Şu an bu durumu düşünmekten aşırı kilo verdim zaten eskiden de zayıf bir insandım fakat şu an çevremde " kafan vücuduna göre büyük duruyor " diye şakalar alıyorum. Ben cidden kilo almak istiyorum ama başaramıyorum olmuyor
Siz böyle düşündüğünüzde ne yapıyorsunuz
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer