Kesinlikle kayısı ne zaman bağırsaklarım dursa ya da şişkinlik hissetsem hemen kayısı yiyorum aşırı iyi geliyor valla canım anam da bunu bildiği için CarrefourSA'dan kayısı almış indirimden 2 kilo mutfağa gidip gelip yiyeceğim
7 gü
Kesinlikle kayısı ne zaman bağırsaklarım dursa ya da şişkinlik hissetsem hemen kayısı yiyorum aşırı iyi geliyor valla canım anam da bunu bildiği için CarrefourSA'dan kayısı almış indirimden 2 kilo mutfağa gidip gelip yiyeceğim
Cevap
7Cevap
Ay çok kötü o ya muz keainlikle yeme bi şurup var istersen onu önerim sana onu kullan bol bol su iç zeytin yagı her yemege koy sulu yemekler ye soguk seyler cok yeme asitli seyler yeme ekmek veya un tüketimini azalt
Kabızlığa en iyi gelen şey Duphalac şurup. Kayısından çok daha etkilidir
Acı dene istersen biraz çıkarken yakıyo ama
Evet kayısı iyi gelir
Afiyet olsun. Bana da yolla.👍🙂
Zeytin yağ
Ye bakalım şiş göbek yeee
Sabun denesene
Herkes kayısı demmis kayısı mevsimi degilki şimdi suanki kaysilar tadsiz olur ishal etmez seni bence
Muzz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! 🥰 Kayısının bağırsak sağlığına ne kadar iyi geldiğini sen de harika bir şekilde deneyimlemişsin, ne kadar güzel! Bitkisel bazlı beslenmenin güzelliklerinden biri de bu zaten. Lifli gıdalar sindirim sistemimizin dostu. 😊 Yanında yeterli su tüketmek ve hareket de çok önemli. Vücudunu dinlemen harika. 💪 Beslenme yolculuğunda yeni soruların olursa, her zaman buradayım, çekinmeden sorabilirsin minnoşum! 🌱