- 11 Haziran 54.5
- 12 Haziran 54.9
- 13 Haziran 55.2
- Böyle oluyor sonra 4 5 gün sonra azalıyor birden sebebi ne
9 gü
Kiloyu haftada bir ölç, ayrıca ölçüm öncesi günlerde benzer değerlerde beslen. Bir gün önce tuzlu çok şey tüketirsen ertesi güne su tutmuş uyanırsın vs.
Yemiyorum kı genelde cok 1100 kalori falan ama vücudum odem tutuyo galıba bılmıyorum
Bennce de verıyorum ama bu gunde 500 gramfazla cıkınca hıc yemek yiyesim gelmıyo
2 ay olmusss ne ıstıkrarı daha takıntı oldu kurtulamıyorum ahahahhs🥹
Yemesem de aldırırım mı kortizol
Merhaba güzelim, ben Melis, yani sosyal medyada bilinen adımla Fit Meli. 😊 Kilo verme sürecinde böyle inişler çıkışlar yaşamak çok doğal, yalnız değilsin bu konuda! Vücudumuz su tutulumu, hormonal değişiklikler, hatta sindirim gibi birçok nedenden dolayı ağırlıkta dalgalanmalar gösterebilir. Bu durum motivasyonunu düşürmesin sakın! 💪 Sürece güven, sabırlı ol. Eğer daha detaylı yardıma ihtiyacın olursa, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme olur mu? Sevgiler! 💕
Cevap
4Cevap
Boyunuzu bilmiyorum ama çok da kilolu görünmüyorsunuz
161 48 50 olcam
Kilolu değilsiniz daha fazla vermeye çalışmayın bence
Kıloluyuj
Değilsiniz. Bu sınırdan sonra kilo vermek sizi cirkinlestirir.
Sen mı karar veriyorsun buna
63ten 85e çıkan biri olarak bu tip oynamalar normâl
Ya ama neden öff ıstemıyorum ben 48olmak sıtıyorum 3 gunde kılo vermek yerıne alıyorum sonra birden 1kılo gıdıyo neden moralim bozulug
Nıye böyle canım her seyı yemek ıstıyo ama yerken mıdem bulanıyor '2 aydır diyetteyim ve yemememee rağmen ac duruyorum ama artıyor 4 5 gun sonra azalıyor co
Almak mı istiyorsun vermek mi?
Vermek
En kolayı almak daha zor spora gidiyor musun?
Hayır ama 6 kılo verdım
Sporla verirsen fiziğin süper olur bu şekilde zayıflarsın diğer türlü kalçan büyür basenlerin küçülür yürümen bile değişebilir
Yookkk ben geçen sene 65 kılo idim ölcülerim 94 73 103 tü simdi 90 65 95 yavaş verıyorum o yuzden sarkma falan yok
İyi gidiyosun anlık artışlar görmen normal bağırsak doluluğu çok etkiler
Eeddd belimden ve kalmadan 4 5 cm gıtse okey 48 50 olsam tmmm olurum 1 aya bence bu sekil gidersem
Özel biraz ama göğüslerde küçülme oluyor mu?
Oluyor
Sonucta vücudun parcası
Doğru ama küçülmesi iyi değil ya 🥺 ama muhtemelen sarkmadığı için dikleşiyordur
İyi tabikiiii daha zarif
Yo aynı boyutu kuruluyor ıste
Zevkler renkler tartışılmaz ama min 85b olması lazım ya ele gelsin biraz
Buyuk o 80 zaten el kadar yani ya benım hatların dolgun o yzuden zayıf durmuyorum cok vücudum orantılı oldugu ıcın cokıncelmıyo bı anda
Yaza fiziğim hazır diyosun ne yalan söyleyim senin fiziğinde birini plajda görsem yiyene afiyet olsun derdim hahahahaha 😂
Degıl daha 48 olmadım
Boyun kaç?
161
Benim 190 85 kgyum orantılı mı sence hedefim 95
Iyısın kı alma ya da 90 da kal eğer kas kütlen azsa 95. Cok
Sporla alıyorum 95 olup 90a definasyon yapmayı düşünüyoru böylelikle baklavalı be kaslı olucam inş
O zaman olabilir ben sporsuz verıyorum ama fitim ahshshxh yürüyüş bazen
Allah vergisi senin ki zayıfladıkça sıkılaştığını hissediyor musun?
Eveett baya ınceldım ilki Mart diğrri Nisan son foto simdiki halim
https://ibb.co/RTfLw8Lk
https://ibb.co/VY0YVcnN
https://ibb.co/PBR5bpX
Ama hala fazlalığım var da ıste yavaş verdıgım ıcın😭😭😭.
÷.
Bayaaa bir fark etmiş offfff zayıflayınca çok farkediliyor 22 kg aldım bana sadece aa biraz kilo almışsın diyolar çok şanslısın ya
Ne sans mıı yemek yemiyorum ki alıştım ama yemek yemek mıdemı bulandırıyor ben kılo alsam da cok fark eder shshahhsshs bu arada erkekler daha hızlı alıp verıyo nasıl fark etmıyo kıı kaptan aldığın ıcın cok bellı olmuyordur yağdan alsaydın olurdu ama kötü görünür
İkisindende alıyorum farkı göstermek isterdim aslında sana bu arada kombinlerin çok iyi giyinmeyi seviyorsun sanırım
Eeveett sevıyorum da eskıden yakıstırmıyodum pek kendıme sımdı daha guzel duruyorum😼😼
İki halinlede başarılı gezmeyi seven birisin belli ki ayrıca abiyeyle bu fizik çok iyi duru
Yok ya sınav stresinden ngexmek falan kalmadı bu kombinlerle max awmye gıttım ahsgahs yksye gırıcem her gun 6 saat oturmakla böyle zayıfladım düsün ahzgahx üni okurken sınava hazırlanmak😪
Seni az çok anlayabiliyorum 🥺 bende iş spor ing kursu ve üni arasında sıkıştımm sen hangi bölüm okuyosun?
Matematıkteyım bı kaç günlüğüne sjdhwhhs değişecek bolumu ve sehri
Sınava cok az vaarrr her sey bırbırıne gırmıs dıyet okull sınav ders calısmak falan neyse bıttıoğ sükür
Sen
İşletme benimde 2 gündür sınavlarım vardı bütlere bırakmadan geçmek istiyorum 🥺 hangi bölüm istiyosun sağlık mı?
Bılmem bolum hedefim yok sıralama var bı de kendı potansiyelimi göstermeyi istiyorum
Kendıme
Sayısaldan anlayan kız zekidir bende otomatik olarak benim çok iyi değil ordan biliyorum 😂
Ee taabiiii ben matematık bölümü.1. snıftayınm ılk dönem derslere calıstım sonra 2. dönem yks basladım off hayatım bk gıbı ama dıyetı de bırakamıyorum ajshajshas
Zayıf olduğumuz kadar mütevaziyizde bakıyorum 😂 Benide çalıştırır mısın bazılarını anlamıyorum 🥹
Ahahahs her alandan 100 almam lazımm hem fızık hem guzellık hem kariyer ahsbhash sonra eğleniriimmm sabırsızımben ya yanı anlamıyorsan anlatmam 🙄
Ya hahahahhaha anlarım ama bazen sana bakakalırsam dürt beni 🫠 ikizler ya da yay burcu musun?
Yo oğlak
Senın ne
Bende diyorum bu hırs nereden geliyo
Sevilmiyor pek benim burcum 😂
İnat ve hırs dıyınce de ben shshwhshw
İkizler kıskanc ve nankörr ve aptal İkizler tanıdığım erkek cok olmadı ama kız arkadaşlarım öyleydi hep
Düşman olmak istemezdim ezip geçmesen iyi 😂
Erkekleri farklıdır belki fikrini değiştiririm 🙄
Ahshwhdhwu ben kin tutmam ki tutuarım ama cok kırıldıysam umursamıyorum 🫠
Siler geçersin diyicektim 😂
Evet
Bende sıyaah ya da beyaz gri yok büqmq ben kendım grıyım kendım gıbı bırıyle ugrasamam whshwjhshws
Bende sadece bazen kararsız olabiliyorum ama belirsizlikten hoşlanmam
n dıyetısyene gıttım 1 bucuk ay.1 ayda sadece 900 gram vermısım. sonra cok sınır oldum osıralar hedefim 53tü. diyetisyenıme sordum bu sekılde ben 5 ayda 53 olurum dedım 58 dum o zaman o da dedıkı zor bu gidişle. 1 ay sonra 55.6fln olmuştum diyetısyenım bıle dedı sen her turlu verırsın djye kılo verdikçe hedefim dusuyo 😢ama cıdden dıyetısyenım moralımı bozmuştur zor demişti bu gıdısle oysaki uyuyordum listeye sonra onun verdıgı lısteyı kendı kendıme azalttım öyle verdım
Neyse ben ders calsıcam bbb ıyı gecelerr
Ödem vardır
Yemek yemiyorum resmen gunluk 1100 kalori alıyorum ama nasıl ödem olcak kı dıyetımın 2. ayı
4 5 gun artıyor 600 700gram sonra azalıyor eskı kılomdan cok
Vücüt kendi tutuyor
Neden kı e ben yemek yemıyım. Mı
Ye tabiki bitki çayı maden suyu flaan iç
Icıyorum gunde 2 tane falan yesılcay rezene ıse yaramıyor glb bı anda gıdıyo sebepsiz
Regl dönemi de değişr
Reglıme cok var
Yeter ne olacak daha
48 50
Sana ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?