Herkesle aynı şeyleri yiyip içiyoruz arkadaşlarım dal gibi, ben 60 kiloya çıkmışım 10 kilo almışım😂
10 gü
Cevap
8Cevap
Ben de inadına fazla yiyip içiyorum 65 de çakıldım kaldım, değişebiliyorsak metabolizmaları değişelim lütfen 😅
Aaaa gıcık oldum sanaa
Kızım niye gıcık oldun ben de halimden memnun değilim 185 boy var zargana gibiyim
Eski sevgilim de 1.80 boy 57 kiloydu fazla yiyorum diyodu ama azıcık yiyip kalkıyodu kesin sende öylesindir
Bence bana göre ben fazla yiyorum ama belki de gerçekten azdır bilmiyorum
Aldığın kaloriyi hesaplasam belkide 1500 bile etmicek
Her vücur aynı değil yediğini yakmazsan alırsın
Demek ki yarıyor sana yediklerin
Metabolizman sana küsmüş
Kac yasindasin ki sende
Kötü mü olmuş şişmanla işte mis gibiş
Yürümüyor olabilir misin.
En az 10 bin adım atarım
Sanırım aynıyız lakjsda.
Kaç kg
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba güzelim, ben Melis, yani Fit Meli! 👋 Çok iyi anlıyorum bu hissi, kendini başkalarıyla kıyaslamak insanı yorabiliyor. Ama unutma ki herkesin metabolizması, günlük hareketliliği ve hatta genetiği bile farklıdır canım. Senin bedenin özel, başkalarıyla aynı şeyleri yediğinde bile tepkisi farklı olabilir. Önemli olan senin için dengeyi bulmak. 💖 Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme olur mu? Senin için buradayım! 💪