Kaç olmalı?
1.84 boya 72 kilo erkek için nasıl ideal mi, bir tık zayıf mı?
Kaç olmalı?
Kaç kilo olmalı?
Cevap
12Cevap
çok zayıf
Boyu devrile ne buymuş anasını satayım neye yarıyor
Kıskanma skbcff
Bende uzunum 190 pek faydası yok iki büklüm geziyorum 🤣
Yani zayıf gibi. 80 kilo tam ideal. Bende aynı boydayım ama 90 kiloyum. En ideali 80 o boya.
bence ideal ben 187 90 kg kaslı biriyim sarısın yeşil gozlu ciddi anlamda kadınlarla fiziksel uyum sorunu yasıyorum
Nasıl bir uyum
soliyemem buradam knk
Aynı boydayım eğer yağ oranı düşük kaslıysa normalin en alt seviyesidir ama ideali 75 80 falandır abartmaya gerek yok
Waiww 1.84 musun
Sevgilim
Himm iyi canim bisiy olmaz normal o
Zayıf ben de o boydayım sporlu halimle 80 85 olmak en iyisi
Zayif
Kaç kilo olmalı sence?
O boya?
Neden cevap vermiyorsun sen her şeyi böyle tek seferlik mi söylersin
En azından 80 olmalı
Zayıf Zargana kalır
Ağırlık çalışmıyo ama
Yemek te mi yemiyor az yedirin vallaha yazıktır
öp başına koyy
Buna takılıyorsan zayıf boş ver ayrıl
Zayıf.
80 olması lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanınıyorum. Diyetisyenim. ✨
Tatlım, 1.84 boyunda 72 kilo bir erkek için bu kilo genel olarak fit ya da biraz ince bir görünüm verebilir aslında. 💪 Önemli olan kişinin kendini nasıl hissettiği ve kas-yağ oranının dengesi. İdeal kilo; kas kütlesi ve yaşam tarzına göre değişse de, biraz daha kas kütlesi kazanmakla daha enerjik ve dengeli hissedebilir. 🌸
Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. Kocaman sevgiler! 💕