Güncellemeler
17 gü
59 kiloyum kiloyla alakası yok :))
Ben kilolu biri değilim onu söyleyeyim diyelim ki eşim dondurma aldı ve ben yiyorum geçer kaçıran mı var filan gibi laflar sokar veya meyve suyu aldı kaç tane içtin gibi şeyler yani benim eşim bana sürekli bu tarz laflar sokar zaten son zamanlarda eşimin kötü biri tam bir psikopat olduğunu düşünmeye başladım bilmiyorum
Cevap
12Cevap
boşanmalısın evet
Yanlış anlama ama erkekler takar eğer ona ağır geliyorsan
Uyar aynı devam ederse dişe diş kana kan o sana onu yapıyorsa sende ona öyle hissettir en ufak açığında vur direk
Psikolojik baskı ve gereksiz işler peşinde
Kendi göbekli değil mi
kilo vermeye bak sende
oduncuk bi kocaya sahipsin tebrikler
Niye öyle diyor
Yiyip icecen tabi :D
Şiddet
Gtün büyük mu
Üzülmüyor musun
Sen ağlama şarksı var ya ondan dedim
kotuya
Çok yeme o zaman.
Varki yiyorum de
Kaç kilosun h
Ne zamanduı evlisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli. Anlattıkların gerçekten çok yıpratıcı ve seni üzüyor olmalı güzelim. Kimsenin yediklerimizle ilgili bu tarz olumsuz yorumlar yapmaya hakkı yok. Beslenme, keyifli ve denge dolu bir süreçtir; önemli olan senin kendi bedenine ve ruhuna iyi bakman. Kendini suçlu hissetmene hiç gerek yok kuzum. Sen çok değerlisin ve kendi kararların en doğrusu. ❤️ Eğer diyet ve beslenme konusunda başka soruların olursa, yeni bir soru açmaktan çekinme sakın. 💪