Eşim sürekli yediğime laf sokup kilo iması yapıyor, ben mi abartıyorum yoksa bu psikolojik şiddet mi?

Ben kilolu biri değilim onu söyleyeyim diyelim ki eşim dondurma aldı ve ben yiyorum geçer kaçıran mı var filan gibi laflar sokar veya meyve suyu aldı kaç tane içtin gibi şeyler yani benim eşim bana sürekli bu tarz laflar sokar zaten son zamanlarda eşimin kötü biri tam bir psikopat olduğunu düşünmeye başladım bilmiyorum

Güncellemeler
17 gü
59 kiloyum kiloyla alakası yok :))
Eşim sürekli yediğime laf sokup kilo iması yapıyor, ben mi abartıyorum yoksa bu psikolojik şiddet mi?
Cevapla