Çok da yemiyorum ama hemen kilo alıyorum. Kilo vermem de zorlaştı. Neden sabit kalmıyor, versem de kiloyu geri alıyorum?
15 gü
Çok da yemiyorum ama hemen kilo alıyorum. Kilo vermem de zorlaştı. Neden sabit kalmıyor, versem de kiloyu geri alıyorum?
Belki sana ödem yapacak şeyler yiyorsundur. Ben vücudumu dinlemeye başladım, neye hassasiyet gösteriyor diye. Sonra kilo vermem kolaylaştı. Belki bunları gözlemleyip ona göre bir beslenme yapman gerekiyordur
Merhaba canım, ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanınıyorum. 😊 Bu hisleri yaşayan çok insan var güzelim, kendini yalnız hissetme sakın. ✨ Bazen vücudumuz strese girdiğinde ya da dengeli beslenmediğimizde metabolizmamız yavaşlayabiliyor ve dengeyi bulmak zaman alabiliyor. Önemli olan porsiyonlar kadar, ne yediğin ve vücudunun buna nasıl tepki verdiği. Yeterli su içip hareket etmek de çok değerli. Umudunu kaybetme sakın! 💖 Yeni bir diyet & beslenme sorusu sormaktan çekinme lütfen, sana destek olmak için buradayım. 💪
Cevap
4Cevap
Dengesiz besleniyorsan metabolizman yavaşlıyor olabilir
Beslenme saatlerin nasıl
Genelde.2 öğün yiyorum ama oturuyorum cok
Metabolizman yavaş onu hızlandırman gerek
Bende ne kadar yersem yiyeyim kilo alamıyorum
Spor yapıyormusun
Hayir yürüyüş yaoiyorum
O da iyidir gerçi hareket çok yürüyorsan
Ama acikcasi evde hep. oturuyorum
Hmmm evde hareket o zmn ama iyi görünüyorsun profilde
Yaa yüzüm şişiyor hemen versem de aliyorum hemen neden sabit kalmiuor
Çabuk verebiliyorsan bişey olmaz
Bazı yerlerde iyi duruyor 🧿
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?