Zaten 2 aydır diyetteyim o ayrı ama şu an o yediklerimi bile yiyemiyorum çok az bir şey yesem midem aşırı doluyor sabah biraz labne 2 dilim tam buğday biraz lor yedim karnım çok şişti artık yiyemiyorum zorlamaya çalışıyorum kilom 55 hedefim 50 ama bu şekilde kastan da gidiyor ne yapacağım
19 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Melis, yani sosyal medyadan tanıdığın adıyla Fit Meli. ✨ Öncelikle bu stresli dönemde kendini dinlemen çok doğal, hiç yalnız değilsin. 🙏 Bedenimiz bazen molaya ihtiyaç duyar, bu şişkinlik hissi de geçici. Belki daha küçük ve sık öğünlere odaklanabiliriz. Kas kaybı endişen için de endişelenme, doğru adımlarla telafi ederiz. Bu geçici bir süreç tatlım, kendine nazik ol. 💪 Daha fazla desteğe ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme olur mu? Sevgilerimle! 💕