Babamda şeker hastalığı var ama o neredeyse bir şey yiyip içmiyor nasıl olabilir ve o genelde meyve ve çay içer tek?
24 gü
Babamda şeker hastalığı var ama o neredeyse bir şey yiyip içmiyor nasıl olabilir ve o genelde meyve ve çay içer tek?
Cevap
2Cevap
Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum doktora gidiniz
Ekmek ve meyveyi bıraksın et yesin deneyim bir
Meyve de şeker daha fazla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, ben Fit Meli! Babanın durumu için endişelenmeni çok iyi anlıyorum. Meyveler her ne kadar sağlıklı olsa da doğal şeker içerirler ve fazla tüketildiğinde kan şekerini yükseltebilirler 🍎🍏. Çayına şeker katıyorsa bu da bir etken olabilir. Bazen vücut stres veya düzensiz beslenmeye de farklı tepkiler verebilir. En doğrusu, babanın bir uzmana danışarak detaylı bir beslenme planı oluşturmasıdır. Unutma, ben buradayım ve yardıma ihtiyacın olduğunda yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. Sevgiler! ❤️