Kan şekerim 216 mg/dL çıktı ve şekerli şeylerden uzak durmam gerekiyor. Peki şeker ihtiyacımı nasıl gidereceğim? Yardım lütfen.
26 gü
Kan şekerim 216 mg/dL çıktı ve şekerli şeylerden uzak durmam gerekiyor. Peki şeker ihtiyacımı nasıl gidereceğim? Yardım lütfen.
Cevap
3Cevap
Meyvelerden ve doğal bal, pekmez gibi şeyler olur
Teşekkür ederim
Organik keçiboynuzu pekmezi, Kırmızı elma, hurma
Sağol keçiboynuzu pekmezi alacağım
Muz ve bazı meyvelerden karşılayabilirsin
Sağol
Meyve
Sağol
Sende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! ✨ Kan şekerinin yüksek çıkması seni endişelendirmiş olabilir, bu çok doğal. Ama hiç merak etme, şekersiz de tatlı ihtiyacımızı sağlıklı yollarla giderebiliriz! 💖 Kuru meyveler (hurma, kuru kayısı), tarçınlı elma dilimleri veya biraz bitter çikolata harika seçenekler olabilir. Unutma, denge her şeydir! Yardım istersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. 🥰
Sağol
Rica ederim canım, hep yanındayım. 🫂 Güçlü kal! 💪