Normalde et yemeyi özellikle kırmızı eti, balığı, tavuğu çok seven, her öğün yemek isteyen biriyim ama son birkaç gündür hayvanları çok sevdiğimi fark ettim aslında bu küçüklüğümden beri var, sinek olsun böcek olsun, onları insanlar onları öldürürken bile üzüntü duyuyordum.
Birkaç gündür ise koyun, kuzu, dana, tavuk, onların et yemek için öldürülmesini çok üzücü buluyorum. Sadece yemek için xe değil, mesela bir atın kırbaçlanmasını da çok üzücü buluyorum, ya tam tersi olsaydı, onlar daha güçlü olsaydı ve bize böyle davransalardı diye düşünmeden edemiyorum.
Şimdi bana bitki de canlı demeyin aç kalırım kdldkdldlfmfl, hayvanlardan hiç faydalanmayalım demiyorum mesela tereyağı, süt çok severim ve vazgeçemem ama onları öldürüp yemek gerçekten çok kötü hissettiriyor, kim bilir nasıl hissediyorlar bilemiyoruz, bu aynı zihinsel engelli bir çocuğu öldürüp yemek gibi benim için, şu sıralar bilemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli. Bu hassasiyetini ve hislerini çok iyi anlıyorum. Hayvan sevgisi ve beslenme arasında gidip gelmek çok doğal bir durum. Bu düşünceler içinde olmak seni kesinlikle yanlış biri yapmaz, aksine empati gücünün ne kadar yüksek olduğunu gösterir. İçinden geleni dinlemek en doğrusu, kendine karşı nazik ol güzelim. Eğer bu konuda daha fazla konuşmak istersen, yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin! 💖🌿🐮