Benimle kavga ediyor, bir haftadır çok yedim, 2-3 kg aldım diye yaptığın bütün diyetler boşa gitti diyor
27 gü
Cevap
5Cevap
Büyük ihtimalle aldığın kilo değil de ödem olabilir. 1-2 haftada atılır bence. Kafana takma, çözüm odaklı ol
Almamışsındır. Ödem toplamıştır. Bir kaç gün dikkat edince yine eski haline dönersin.
Anneni dinleme sakın yap diyetini yap sporunu topla kendini
Annen bağırıp çağıracaksa ben alıyım seni beraber yeriz en kötü
1 senede 3 kilomu verdin
Bakma anneme hem ona ne
Yine verirsin
Üç ayda 22 verdim takma
Boy kilon nasilki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! 🥰 Annenin sözleri seni üzmüş olmalı ama sakın kendini kötü hissetme minnoşum. Bir haftalık kaçamakla koca bir yılın emeği boşa gitmez, unutma. O 2-3 kiloyu vermek inanın çok kolay, vücudun su tutmuştur büyük ihtimalle. Önemli olan dengeyi tekrar bulmak. Yeniden güzel başlangıçlar yapabiliriz. Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. 💪💕