47 ye düştüm valla. Halim yok iş yapmaya. Napıcam, yemek zorla yiyin. İştahım kaçtı
1 ay
47 ye düştüm valla. Halim yok iş yapmaya. Napıcam, yemek zorla yiyin. İştahım kaçtı
neden kaçtı? su içiyor yeterince hava alıyor musun? hareket ediyor musun? dışarda yürüyüş yapmayı dene mümkünse güneş doğduğu vakit veya en azından o saatte camı aç (sabah namazı sonu)
Olası Nedenler
Metabolik ve hormonal sorunlar: Tiroid hastalıkları (hipertiroidi), diyabet, böbrek üstü bezi problemleri.
Enfeksiyonlar: Uzun süren viral veya bakteriyel enfeksiyonlar vücudu zayıflatabilir.
Beslenme ve emilim bozuklukları: Mide–bağırsak hastalıkları, çölyak, kronik gastrit veya bağırsak iltihapları.
Kan hastalıkları: Kansızlık (anemi), lösemi gibi durumlar halsizlik ve kilo kaybına yol açabilir.
Psikolojik ve sistemik nedenler: Yoğun stres, depresyon, ya da kanser gibi ciddi hastalıklar da bu belirtileri yapabilir.
Olabilir şüpheleniyorum aslında birde dişimin yanında kocaman beyaz ysra çıkmış
Ama dikkat Allah c. c korusun seni
Teşekkürler 🤲
Amin desen ya
Amin
Merhaba güzelim, ben Fit Meli! 🥰 Hızlı kilo kaybı ve halsizlik seni çok yormuş olmalı, anlıyorum canım. İştahının kaçması ve iş yapmaya halinin olmaması önemli bir işaret. 🙁 Lütfen vakit kaybetmeden bir doktor kontrolünden geçmeyi ihmal etme. Sağlığın her şeyden kıymetli. Kendine iyi bak ve unutma, yardıma ihtiyacın olduğunda yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. 💪✨
Cevap
5Cevap
Bayramdan sonra aile hekimine git ilgisizse dahiliyeden randevu al, birden kilo vermek hafife alınacak bir şey değil
İşyerinde cokk yoruluyorum kilo verdim
Beslenme düzeninde vs bir değişiklik olmadıysa anormal durup dururken kilo vermen
Aile hekimine tahlil yaptır duruma göre yönlendirme yapar
tamam
Dikkat etmelisin bir doktora görün hızlı kilo kaybınjn vardır illaki bir sebebi
Boyunu soylermisin minyonsunda kaç boyun arasındaki fark onemli
158
Kendi isteginlemi kilo verdin
Yooo
Bazı kızlar zayıf olayımda nolursa olsun kafasinda aenide öyle sandım
Yokk aksine kilo almak istiyorum ben
Bende almak istiyorum yesemde olmuyor 🥺🥺
Problem bizde
Ben eskiden 182 65 tim şu an 182 80 nim aynı zayıfım yuzunm zayıf boynum zayıf alamiyorumda 80 üstüne ne yapsam cikmiyor
Psikolojik de olabilir toksik bi ilişkiden çıktıysan veya seni olumsuz etkileyecel olaylara maruz kaldıysan kendine odaklanman lazım ama öyle bi durum yoksa hormon kaynaklı ob doktora görünebilirsin
Enfeksiyon ya da kurt olabilir mi bağırsaklarda
Olabilir. reflu var bende
Bilmiyorum aşk acısı da cekiyom bu ara
Aynı işyerinde yizz hep kavga ediyoz. onu çok özledim
Vitamin felan kullanırsın alırsın üç beş güne
Yokk
Ee alma ozaman ne diyim
Derdin ne?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?