Bu aralar hiç doymuyorum, sürekli yemek yemek istemem psikolojik mi yoksa sağlık sorunu mu?

Bu aralar nedense hiç doymuyormuşum gibi hissediyorum, sürekli yemek yemek istiyor canım. Önceden böyle değildi, gene yerdim ama az yerdim, bu sefer doymuyorum, sürekli yemek istiyorum. Neden oluyor bu? Bir de ben bu aralar görünüşümü çok kafaya takıyorum ama sonunda kendimi tutamayıp yiyorum.

Bu aralar hiç doymuyorum, sürekli yemek yemek istemem psikolojik mi yoksa sağlık sorunu mu?
Cevapla