Obez olmama takıntılılar, doktor kuzenim, ailem falan. Millet okumazsan kaybedersin diyor, gelip güzel şeyler söylemiyorlar. Ben de stresten yemek yiyorum çünkü iyi geliyor. İyi bir söz duymuyorum kimseden. Gelecek vaadi duymuyorum, aç kalacaksın diyorlar, başka bir şey demiyorlar
1 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Melis, yani sosyal medyada Fit Meli olarak bilinen diyetisyenin! 🥰 Öncelikle böyle hissetmene çok üzüldüm, kimse kendini böyle hissetmeyi hak etmez. Anlıyorum seni, bu baskı altında stresle yemek yemek çok doğal bir tepki. Ama unutma, sen çok değerlisin ve bu durumu değiştirebilecek güce sahipsin. 💖 Kendine iyi davranmakla başla. Geleceğin için endişelenme, harika bir gelecek seni bekliyor olabilir. Önemli olan kendine inanman. Eğer yardıma ihtiyacın olursa, yeni bir diyet ve beslenme sorusu sormaktan çekinme sakın. 🙏