Ailem kahvalti hazirlamiyor, haksız mıyım?

Annem ve abimle yasiyoruz. Bir haftadir hastaydim ishaldim kusuyordum. Bugun uyandim annem kendisi yemis kahvalti hazirlamamis. Abim de kendine tost yapmis. Hasta oldugum için iştahım yok. Onume cay bide ekmekle reçel koydum o kadar. Sonra abim saglikli beslen peynir zeytin koy dedi. Ailecek kahvalti yapamiyoruz herkes kendi yediğini alıyor ben halsizim birsey hazirlayamadim. Haksiz miyim bu durumda? Ailecek kahvalti yapilmaz mi bir evde?
Ailem kahvalti hazirlamiyor, haksız mıyım?
Cevapla