Şeker ilacını bırakınca neden tekrar kilo aldım, endokrin bölümüne gitmeli miyim?

Merhaba arkadaşlar benim gibi bir durum yaşayan var mı acaba 87 kilo ile hastaneye gittim şekerin var deyip ilaç verdiler 72 kiloya kadar düştüm sonra kilomda kaldım tekrar kontrole gidince şeker gitmiş ilaç falan kullanma dediler ve şu an 80 kilo olmuşum normal yememe rağmen endokrine randevu almayı düşünüyorum bir akıl verin

Şeker ilacını bırakınca neden tekrar kilo aldım, endokrin bölümüne gitmeli miyim?
Cevapla