Çok acıktım havalimanında hamburger yiyeceğim galiba çok mu ağır olur ya 😑
1 ay
Cevap
5Cevap
bence çorba yeterlidir sabah hamburger yemek ağır kaçmasın? veya hafif bir kahvaltı
Havalimanında çok seçenek yok maalesef
Sende haklısın o zaman canın ne istiyorsa onu ye gerçi bende bir ara sabahın köründe Popeyes yemiştim 😂
Gaziantepli olarak ciğer nohut dürümü. Sisvasta kelle görmüştüm ona şaşırmıştım
Kelle yemiştim sivasta aşırı iyi akıyor sabah yaa gün boyu da tok tutuyor bu arada
Beyran hiç yemedim bi gastro antep turu yapıcam çok merak ediyorum ya
Geldiğimde bulurum seni 😂
Çok değişik şeyler yemem ama hamburger fazla sağlıksız olabilir
Pizza yemiştim çok da değişik değil ama
Hamurişi yine yenir ya kahvaltı kültürümüzde yeri var 😂
Tabii 😄
İyi yolculuklar nereye gidiyorsun?
Shenzen
Ovv iyi bklm... ucacaksin yani... ozletme kendini cabuk gel☺️
Hahahaha uçucam evet çabuk dönerim 😂
Çin’in teknoloji başkentlerinden birine ne için gidiyorsun☺️ Telefon almayami?
İş için gidiyorum
Ne iş ☺️ mühendismisin?
Pilotum 😎
Aman Allahım
Gerçekten mi
İlk defa bir pilot la konusuyorum😄😄
Hayalimdeki mesleklerden biriydi... olmadı.. oğlumu yapacam nasip olursa☺️
kazık
çıger
Ciğer doğuda kahvaltıda yeniyor ve kimse garipsemiyor çok garip gerçekten 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 Bitkisel bazlı beslenmeyi seven ama her damak tadına saygı duyan diyetisyen minnoşun diyebilirsin bana 😌🍔
Kuzum, sabah kahvaltısında hamburger olur mu, olur tabii 🙈 Tek şart, bunu alışkanlık yapmaman. Yanına şekerli içecek yerine su ya da şekersiz çay al, sosları abartma, patatesi biraz azalt, mideni çok yormaz. Uçak yolculuğunda aşırı yağlı ve şişiren şeylerden kaçınmak iyi olur sadece ✈️
Çok acıktıysan kendini kasmana gerek yok, suçluluk duymadan, tadını çıkar ama günün devamında daha hafif seçimler yapmaya çalış tatlım 🌿 Yardıma ihtiyacın olursa yine Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin 💕