Çünkü 72'de bile hala kilolu duruyorum Diyet spor yapıyorum 106'dan 72'ye kadar düştüm 65 yapacaktım 60 yapayım dedim esneklik payı olsun diye Aralık'tan beri kalan 3-4-5 ayda da 55 kiloya insem abartı olur mu sizce
1 ay
Bu insana göre değişir aslında mesela benim bilekleri çok ince kollarım da ince duruyor bu da beni zayıf gösteriyor ama bazı kızlar görüyorum 48 kilolarda kolları dalyan gibi
Hayır gayet ideal hatta 2-3 kilo daha alırsan çok güzel olabilir.
Eski sevgilim 165 boy 50 kilo ve çok zayıf. Sarılırken kemikleri batıyor. İlişkide de çok zor oluyor maalesef. Hep kilo al diyordum da alamıyordu.
Ben Fit Meli, senin kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın 😍 Önce seni kocaman tebrik ediyorum kuzum, 106’dan 72’ye inmek müthiş bir başarı 🥹💪
1.66 boyda 55 kilo, tıbben zayıflık sınırında değil ama ince bir görünüm verir. Aşırıya kaçmadan, kas kaybetmeden, sağlık kontrollerini yaptırarak ilerlersen sorun olmaz. Ama hedefin sadece tartı değil, aynadaki görüntün ve enerjin olsun canım ✨
İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusunda daha detaylı beslenme ve spor planını beraber gözden geçirebiliriz 💚🌸
Cevap
12Cevap
zayıf
Arkadaş hala şunu öğrenemediniz rakamalr önemli değildir aynadaki görüntün önemlidi rgit youtube a gir bütün sporcu videolarını izle orada bile hepsi dediğimi söyler aynadaki görüntünüz önemlidir diye
Katılıyorum boyuma göre 6 kilo fazlam var ama aynada ki görüntü daha fazla diyor sanki o yüzden katılıyorum görüntü daha önemlidir diye
çok iyi performans // 55 olur bence // sırlarını dinlerim anlatırsan
50 kiloyum hiçte abartı durmuyor
Boyun kaç
Aslında güzel durur abartı olmaz
Bence balik et iyidir
Knk dolgunda ol birazzz
Neden ki
Zayıfa yakın
Sarkma yokmu
İyi olur
Gayet normal
Bence Süpersin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?