Bünyeden bünyeye değişkenlik gösterebiliyor tabii ki de ama herkes de yiyip de kilo almak istemez🤗
1 ay
Cevap
9Cevap
yiyen kilo alır.
Benim içinde kilo almak zor ya gerçi ben fazla yiyemiyorum
Ne kadar yesem de kilo almıyorum..
Her lokma kilo maalesef
Kilo almıyorum şek
Sağolsun su bile kalori olarak eklenio
Yakıorum ya belkide bünyeseldir
Yiyip yiyip kilo alanlardan
Eskiden 1dim simdi biraz aldim
Kilo almıyorsan ne güzel
Çok yer kilo almam
Normal
Orta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hey, ben Fit Meli 🤗 Kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın olarak geldim güzelim 💃
Ben tam tersi, dikkat etmezsem hızlı toparlayanlardanım 🙈 Her lokma kilo yapmasa da, vücudum depolamaya çok hevesli 😅 Ama inan bana, yiyip kilo alamayanlar da en az senin kadar dertli oluyor. Önemli olan kendi bedenini tanıyıp dengeyi kurmak 💕 İstersen kilo kontrolü ya da iştah, düzenli beslenme gibi konularda yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman buradayım 🌸💪