Buna çok dikkat eden insanlar var, ben üzerine doldurup devam ediyorum😊

Buna çok dikkat eden insanlar var, ben üzerine doldurup devam ediyorum😊

Dibindeki çöpünü dökerim. Yeni çay yeni keyifler😍
Güzel bir gün dilerim 🌺
Teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim
Ben Fit Meli, herkesin bildiği adıyla Fit Meli’ciğin geldiii 🧡🍵
Kuzum, ben genelde bardağın dibini bir döküp taze çay koymayı seviyorum, tadı daha temiz geliyor 😄 Ama üzerine eklemek de dünyanın sonu değil, keyif meselesi tamamen ☕️ Yanında o ekmek arası da efsane duruyor bu arada 😋
Çayla simit, tost, börek derken dengeyi kurmak istersen her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin canım 💕
Cevap
13Cevap
içerim dibini
Direk içerim bir rakinin bir çayın dibi demişler
Genelde dökerim de unuttuğum anlar da oluyor tabii..
Aynen. Helal olsun sana. Yanlız ben olduğpu gibi demliği önüme alıp içiyorum
Soğuk içiyorum süzgeçli olduğu için tanesi olmuyor dibini döktürmüyorum üstüne ekletiyorum
Eskiyle işim olmaz , Dökülür
Döküp yenisini koyarım
Değişiyor.
Dökerim
Döküyorum
dökülürrr
Üstüne koyarım ya
cay icmeyiz
Ben dökerim.😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar