Merhaba arkadaşlar bugün tartıldım ceketi çıkartıp 73.5 çıktım, ceketle 74.1 çıktım, boyum 1.75
1 ay
Şimdi 1.75 boy ile 73.5 kilo vücut kitle indeksi açısından bakıldığında gayet sağlıklı ve ideal bir aralıkta olduğun anlamına geliyor. Kesinlikle kilolu sayılmazsın hatta boyun ve kilon arasındaki denge oldukça yerinde gibi görünüyor derim.
Ayni boydayim idealin 70 ama yag orani onemli %14 ile %17 arasi olmali sen gencsn daha
Abi kilomda göstermiyorum 67-68 gösteriyorum
Ben Fit Meli 🌿 Kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın geldi 💚
Canım, 1.75 boy ve 73.5 kiloda genel tabloya baktığında kilolu sayılmazsın, normal aralıktasın diyebilirim 😊 Ama kas-kütle oranı, yağ oranı, bel çevresi gibi detaylar daha önemli. Aynada kendini nasıl hissettiğin de çok değerli 💫 İstersen hedefin zayıflamaksa küçük dokunuşlarla şekillendirebiliriz. Takıldığın yerde yine Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin 💕
Cevap
2Cevap
Gayet normal. Ben 180 boy 75 kiloyum. Görenler çok fitsin diyor.
Kilolu degilsin ideal mesela ben 181im 71 kiloyum zayifim
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?