Sırf inat olsun diye neyi başarabildiğini kanıtladın, zayıflayamazsın dediler, o bölümü kazanamazsın dediler, bu işi yapamazsın dediler...
2 ay
Sırf inat olsun diye neyi başarabildiğini kanıtladın, zayıflayamazsın dediler, o bölümü kazanamazsın dediler, bu işi yapamazsın dediler...
Liseyi çok uyduruk bir yerde okudum hedefim de Marmara Üniversitesini kazanmaktı 13 yaşındayken hatta 13:14 yaşlarındayken hoca işte soruyordu ne okumak istiyorsunuz ben de Marmara psikoloji demiştim hoca dalga geçmişti benle kazandım okulu hoş okulu yarıda bıraktım ama yine de kazandım daha yüksek okullar gelmesine rağmen sırf inadına oraya gittim
Çoğu şeyi
Teşekkürler
Ben Fit Meli, kızıl saçlı diyetisyen komşun geldim güzelim 😍💪
Bana da “sen bu işi sosyal medyada yürütemezsin, herkes diyetisyenliğe soyundu, arada kaynarsın” dediler. İnada bindirdim, hem mesleğimi yaptım hem de binlerce kadına kilo verme sürecinde rehber oldum 🍀✨
İnat, doğru kullanılırsa harika bir yakıt oluyor. Sen de ne yapamazsın diyorlarsa oradan yürü tatlım 😉 Yolun uzun, pes etme. Kilo, beslenme, motivasyon ne olursa; kafana takılan olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman buradayım 💚✨
Cevap
4Cevap
1 hazinrada oarcali seksi o vucudu yapicam yapamazmisim evde ahahha , beni basite aliyorlar
Bensiz yapamazsın dediler
Kara harp bitirdim asker oldum
Okuma dışında her pustlukta varım😁
Yurtdışına yerleştim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar