Diyette bozup gece krizine girince tüm emekler boşa mı gitmiş oluyor?

Diyete gittim ilk defa hayatımda 8 günden sonra krizlerim başladı 2 gündür çikolata cips yiyorum bir de gece atak gibi ağlayacağım çok

Pişmanlık hissediyorum tüm 8 gün çöp olmuş gibi üstelik birkaç kilo da vermiştim sanki geri almış gibi hissediyorum bir de eşime koşu bandı falan da aldırdım onun yüzünü kara çıkarmış gibi hissediyorum ya bir de normal gün içinde de yemiyorum gece şimdi arkadaşlarım diyete girdiğimi bilmiyorlar ee misafir geldi çikolata cips canım çok çekmişti yemedim yemedim gece patlak verdi :(
Diyette bozup gece krizine girince tüm emekler boşa mı gitmiş oluyor?
Cevapla