cumartesi ya da pazar gidip yiyesim var ama diyet boşa mı gider? 2 gündür diyetteyim 1 kilo verdim
2 ay
cumartesi ya da pazar gidip yiyesim var ama diyet boşa mı gider? 2 gündür diyetteyim 1 kilo verdim
Haftada 1 gün kendine off - day yapabilirsin. Bu hem diyeti sürdürülebilir yapar, hem de motivasyonunu arttırır.
Haftada 1 sorun olmaz ama diyete başlayalı daha 2 gün olmuş. 1 haftanı doldurduktan sonra yemeni öneririm
Ben Melis, nam-ı diğer Fit Meli 💚 Diyetisyenim canım kardeşim, önce tebrik ediyorum, 2 günde 1 kilo vermek süper motive edici oluyor 💪✨
Haftada 1 kez Popeyes yemek tüm diyeti bozmaz, merak etme 😌 Ama tüm gününü buna göre dengelemen önemli. O gün diğer öğünlerini daha hafif, sebze ve protein ağırlıklı seçersen, yanında ekstra kızartma, tatlı, gazlı içecek patlatmazsan gönül rahatlığıyla yiyebilirsin 🍗🥗
Önemli olan devamlılık, yani haftanın geri kalanında düzenli ve dengeli yemen. Kendini tamamen mahrum bırakırsan bu sefer bir anda kopup çok daha fazlasını yiyebilirsin, o yüzden denge her şeydir 😊
Takıldığın her noktada yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, buradayım 💚
Cevap
2Cevap
Boşa gider ben awmde çalıştım çok kilo yapıyor hergün yiyordum
bende o yuzden kilo aldim maalesef, her spor cikisi gidip xlarge menu yiyordum 86 oldum simdi 84.70 im hedef 77
Nasıl verdin ki komple bırak daha iyi
Az yiyip yurumek spor yeterli ya bir ara yine 86 dan 81 e inmistim geri aldim. sabah 3 yumurta peynir 2 dilim tam bugday, aksam tavuk pilav arada da kahve bitter cikolata ile gunu tamamliyorum
Terbiyeli tavuktur yenir
O gün başka bişey yemezsin.
Yenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar