Zayıflama hastalığına yakalandım sanırım?

Ben bir ara kiloluydum, boyum 1.66 bu arada. Bir akrabamız dedi ki ayy çok kilo almışsın eskiden zayıftın, inceciktin. Sonra diğerlerine dedi eskiden çook zayıftı yaaa diye, şaşkın şaşkın dedi ve iki üç kere tekrarladı bunu, şok oldu. Ben de o günden sonra takıntı yaptım, 50 kiloya kadar düştüm, şu an 51,5'im, 48-49 olmak istiyorum. Arkadaşlar napıcam yardım? Bir de sınıftaki çocuklar kendilerine kız şipliyordu kendi kendine, sonra bana da o olmaz ya o 70 kilo vardır falan dediler🥺
Zayıflama hastalığına yakalandım sanırım?
Cevapla