Kahvaltı ve ara öğünüm bunlar. Öğlen işyerinde yiyeceğim
Akşam ne yiyeyim, önerisi olan var mı?


Kahvaltı ve ara öğünüm bunlar. Öğlen işyerinde yiyeceğim
Akşam ne yiyeyim, önerisi olan var mı?


sen bununla diyet mi yapıyorsun knka ben bunları yeseydim kilo alırdım awqqq😂öyle deme , bu tabakta protein yok. bu tabakta karbondihrat yok . sen bunu yersen kilo verirsin evet ama kasların erir , dhdhdjjd oglum bu tabakta protein tam olarak hangisi? yok ki
zaten 10 gram Kasım var onuda bunu yiyerek eritemem knkis
Cok bilmisss kız ben her gun tavuk yiyorum zaten proteinimi sayarak besleniyorum. 3,4 kg verdim hepsi yağdan gitti
Karbonhidrat var da protein yok
Ben Fit Meli, kızıl saçlı diyetisyen dostun geldiii 💃✨
Tatlım menün gerçekten çok tatlı ve dengeli görünüyor, ellerine sağlık 😍 Tam tahıllı ekmek, meyve, çiğ bademler, yanında küçük bir çikolatalı atıştırmalık gayet makul 💫
Akşam için seni çok yormayacak ama dengeyi de koruyacak bir tabak olsun derim: Bol salata 🥗, yanında ızgara tavuk, balık ya da lorlu omlet gibi protein kaynağı ve az miktar bulgur, karabuğday veya tam buğday makarna ekleyebilirsin 🍽️ Akşamı hafif ama doyurucu geçirdiğinde ertesi gün hem ödemin azalır hem de daha enerji dolu hissedersin 😌✨
İstersen ileride boy, kilo, çalışma düzenin ve hedefinle de bakarız, ona göre daha net plan çıkartırız 💕 Yardıma ihtiyacın olursa her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, buradayım 🥰💪🌸
Cevap
21Cevap
Son 8 yildir sadece et yerim. Carbohydrate yok. Sekerleme yok. Genelde steak izgara ya da hasalam kaburga eti. Ne hasta olurum nede kilo alirim
Daima zimdeyim
Dusunsene ilkel donemlerde insanlqr gunde 1 gun doyasiya et yer ve dinlenirdi. Hepsi buydu.
@AquariusK keto diyeti nedir bilmiyorum. Sadece çok eski çaglarda insanlarin beslenme sekillerinj inceledim hepsi bu. Bu konuda bir cok bilimsel makale okudum. Sonuç vegan degil etçil bir durum cikiyor. Bana gore et disinda butun besinler sadece alternatifitir. Cok canim seker isterse 1 kasim bal yerim o kadar. Yalnis anlamayin toplumun ekonomik durumu ortada gorgusuzler gibi her seyi siralamak etik olmaz tabi. Saglicaklq.
@AquariusK aracinizin Manuel olmasi dikkatimi cekti helal valla size. Ben hayattq Manuel kullanamam
Carbonhydrate :d
In araba bin araba yaparsan hiç yürümezsen plazada çalışır akşama kadar kıçını koyduğun koltuktan hiç kalkmazsan kilo veremezsin bebeğim. Kilo vermenin temel şartı az yemek değildir çok hareket etmektir Ne iş yapıyorsun sen
Kilo vermenin ilk şartı az yemektir. 1 km koşsan 1 baklavayı anca eritirsin neyden bahsediyosun sen hahahaha
Kalem etek stiletto giyerek mi koşacaksın plaza güzeli 😏
Benim diyetim genelde salatalar, Sebze ve proteinli kahvaltılar. Akşam için genellikle balık, tavuk veya bezelye çorbası tarifi oluyor.
Güzel 👍 ben bunun yerine züber bar seviyorum
Onlar da cok oahali ya
Evet arada iyi gider
züber bar bittikçe alıyorum günde 1 kaşık atıyorum ağzıma sağlıklı besleyici...
Rabbim sana yardım etsin beni biraz dinlermisin
Çilekleri görünce canım çekti vicdansiz
Arabayı birinci viteste bırak yoksa kayar
Kiyamam kuş gibi ya :)
Güzel duruyor faydası olur umarım
Yapabilirsin cane
Acımdan ölürüm ben 😅
bu kadar kasmaya gerek yok bence
Pek güzel duruyor
Gelmesin
Yapma böyle şeyler kç kg sin one insan doymaz
Maşallah
Bu nasıl diyet full karbonhidrat
Bence gayet ideal
Şu kadar istikrarlı olsam yeterdi bee
Güzel 💗bende böyle seviyorum
Masrafsız hatun😁
Afiyet olsun
Güzel olmuş
Tebrikler
Doyurmaz bunlar
Afiyet olsun
Kuzu pirzola
Of çilek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?