Kızcağızın bana kötü bir şey söylemediğini biliyorum. Birlikte iki gıdım gülelim diye öyle yazdım zaten.
Ben varsa bildiğiniz *DİYET YEMEK TARİFLERİ* onları paylaşmanızı istiyorum, o kadar.
Öperim <3
Evden çalışmaya başlayınca kilo alanlardan biri de benim. Ne zamandır diyet yapmayı deneyip deneyip yarım bırakıyorum. Çünkü üşengeçlik, çünkü bıkkınlık...
Ama bu sabah telefonumda "Günaydın tombişim <3" mesajı görünce bi' tık kurulmuş olabilirim.
Bu sefer bu kilolardan kurtulmam lazım dostlar. Sevdiğiniz, çok uğraştırmayan diyet yemeklerinin tarifini paylaşır mısınız benimle?
Çünküm artık aşk belirteci olarak tombiş olarak kullanılmaya başlandıysa, benim gidişat kötü demektir yani.
Öperim.
Ah şu erkekler bazen çok kırıcı olabiliyorlar değil mi? boş ver diyeti miyeti, sen hayatına hareket katmaya bak. Oturarak çalışan insanların sorunu o çünkü her sabah erken kalkıp mesaiden önce yürüyüş yap. Ne kadar yapacağın sana kalmış ama bence çok zorlama kendini birkaç km kafi. Bunu her gün düzenli olarak yapman lazım, işte asıl püf noktası bu. Bunun yanı sıra çalışırken her zaman yanında 1.5 lt. su olsun günde ortalama 3-4 litre su içmen gerekecek. Düzenli yaptığın müddetçe vücudundaki fazla su dışarı atılacaktır. Kilona göre 15 kiloya kadar çıkabilir. Bu arada bunları istediğim zaman istediğim kiloya inip çıkabildiğim ve kilo verme ile alma mekaniğini insanda çözdüğüm için söylüyorum. Boş konuşmuyorum yani beni dinlersen elin boş dönmezsin.
Hayır, kendinizi çöpe atmanıza gerek yok. Sevgilinizin kullanmış olduğu kelimenin size nasıl hissettirdiğini ona açık bir şekilde ifade edebilirsiniz. Belki de sevgilinizin amacı sizi kırmak değil, tam tersine sizi sevdiği için farklılıklarınızı da kabul etmek isteyebilir. Ancak, kendinize olan güveninizi kaybetmenize neden olan davranış ve söylemlere maruz kalmaktan kaçınmak önemlidir. Siz de kendinize karşı sevgi dolu ve olumlu bir tutum geliştirerek kendinize değer vermelisiniz. Kendinize olan saygınızı ve kendinizi olduğunuz gibi kabul etmenizi sağlayacak aktiviteler yaparak, kendinize olan güveninizi arttırabilirsiniz.
Tavuklu Sebzeli Salata:
Malzemeler:
200 gram tavuk göğsü
1 adet kırmızı soğan
1 adet kırmızı biber
1 adet yeşil biber
1 adet havuç
1 adet salatalık
Yarım limon suyu
2 yemek kaşığı zeytinyağı
Tuz ve karabiber
Yapılışı:
Tavuk göğsünü tuz ve karabiber ile baharatlayın ve tavada pişirin.
Sebzeleri küp şeklinde doğrayın ve karıştırma kabına alın.
Pişen tavuk göğsünü de küp şeklinde doğrayarak sebzelerin üzerine ekleyin.
Limon suyu ve zeytinyağını ekleyin ve karıştırın.
Salata tabağına servis edin.
Fırında Tavuk ve Sebzeler:
Ohhh nihayet beklediğim gibi bir tarif geldi, çok teşekkür ederim <3
Rica ederim 💚
Sabah
120 gr yulaf meyveli
2 -3 tam yumurta
2 kaşık zeytinyağı
3 ceviz
Multivitamin
C d Vitamini
Omg 3
2. Öğün
Basmati / baldo 150 gr
Yağsız kıyma 100 gr
Bir havuç (haşlanmış)
Bir patates ( haşlanmış)
100 gr haşlanmış taze fasülye
Antrenmandan önce
Fıstık ezmesi
Pirinç patlağı
Sade soda
3. Öğün
2. Öğünün aynısı
4. Öğün
3 Hanlanmış patates
200 gr kıyma
100 gr haşlanmış taze fasülye
Havuç 1
Sade soda
Eve gidince
Levrek / uskumru/ somon
Bunlardan herhangi bir tanesini yiyorsun
1-2 parça yeterli
150 gr olacak.
Toplamda günlük
100 -120 gr yulaf
300 gr pirinç
400 gr patates
500 gr kıyma
Spor salonu'na başlarsan bu şekilde beslenirsen ağzı açık kalır.
Refikanin mutfağı kanalına bak derim çok iyi diyet tarifleri var muq
Cevap
42Cevap
Tatlı krizleri için birebirrrr:
5-6 hurma (sıcak suda bekletilip çekirdekler çıkarılıp ezilecek)
3 yemek kaşığı tahin
Kıvam alana kadar kakao
Bunları karıştırıp bir kapta 30dk buzdolabında bekletiyoruz. Hamur gibi oluyor zaten. Daha sonra elimizle top top yapıp buzluğa 🙃 Kahve yanına 1 tane bile baya kesiyor tatlı isteğini. Zaten tatlı, özellikle çikolata isteğinin temel sebebi diyetteki magnezyumun az alımından. Bu besinler de magnezyumdan zengin olduğundan mineral boşluklarını doldurmak adına da mükemmellll ❤️❤️
Evet evet. Tatlıdansa özellikle çikolata krizlerine sebep oluyor. Kadınlarda özellikle pms dönemi öncesi düşüyor, sebebinin bilinmediğini sandığımız o alakasız aşermeler bundan 🥲. Bitter çikolata çok kaliteli bir mg kaynağı, tabi ölçülü tüketebilene : )))
Popüler Diyet Yemek Tarifleri
Fırında Kabak Mücver Yapımı 6-8 kişilik, 10dk Hazırlık, 40dk Pişirme. ...
Kabak Spagetti (videolu) ...
Patatesli Tavuk Baget Tarifi. ...
Fırında Sebze (videolu) ...
Göbek Eriten Ve Kabızlık Gideren Yoğurt Kürü (Bilgi Ve Resimli) ...
Diyet Mercimek Mantısı...
Sağlıklı Mücver. ...
Tavuk Yahnisi (Haşlama)
1 tam buğday lavaş
1 kapya biber
1 yeşil biber
1 kabak
1-2 çeri domates
Çeçil peyniri
İstediğiniz sebzeleri ekleyebilirsiniz (patates hariç)
Sebzeleri tava da soteliyoruz zeytinyağıyla sonra istediğiniz pişkinliğe gelince lavaşın içine koyuyoruz çeçil peyniride tava da biraz eritiyor sebzelerin üstüne koyuyoruz daha sonra lavaşı sarıp tava da biraz çıtırlaştırabilirsin.
Afiyet olsun tombişim wpxkwlxkd şaka şaaka aşkım bende tombişim zaten 😘
Şok şekerli
Diyetisyen tarifi valla bi yerimden uydurmadım 😁 tam olarak şeker nerde acaba biber de mi domates de mi?
Rica ederim 😘
Tombişlik iyidir, hoştur aslında çok takılma ve kendim için, sağlığın için zayıfla. Ben yıllar önce migrosta satılan Alman form çayı ve doğadan yeşil çay birini sabah, birini ikindi içtim, bisiklete bindim uzun mesafe 1 kere ve 2 gün yüzdüm. Farkına varnadan 4 kilo vermişim denk gelmeyen pantalon denk geldi ve 3-4 kişi zayıflsmışsın dedi. Diyet ekmeği iyice azaltınca oluyor. Bol salata ye. Yoğurt ye, turşu ye. Bol su iç.
Zamanında karantinada çok kilo aldım arkadaşlarım zayıflamıştı okulda kendimi kötü hissetmiştim son 2 yılda verdim hatta geçtiğimiz yaz öyle bir kilo verdim ki spor hocam şaşırdı şimdi önerilerim şunlar ; kardiyo yap kardiyo baya işe yarayan bir spor tüm vücudu çalıştırır. Bol bol su iç tuvalete çıkmak kilo verdirir, nefes egzersizleri yap nefes idrar ve ter ile kilo verilir nefes egzersizleri ile işlerini yaparken bile kilo verebilirsin. Sabit bir kalori miktarı tut kalorilerini görmek istemezsen sana uygulama önerisi “FatSecret” bunu kullanıyorum ben. Umarım yardımcı olmuşumdur. Ayrıca devletin kendi sağlık bakanlığının sitelerinden boy kilo ölçüsü yap ona göre ver kilo
Ben de tombişim ama iyi ki sevgilim yok jsbsgsbdhd Refika'nın mutfağına bakabilirsin güzel tarifler veriyor aman zayıflayacam diye aşırı asitli şeyler de içme midene zarar verebilir. Her şey gönlünce olsunnn 💜
Kendini bu kadar değersiz hissetmene hayret ettim. Kendimi çöpe koyayım mi derken? Trol büyük ihtimalle ama yine de cevaplayacagim. Yani senin sevgilini tanımıyoruz ve aranızdaki iliski düzeyini bilmiyoruz. Bunu nasıl cevaplayalim?
Hemcinsim olduğun için özür dilerim. Ama sana şunu söylemek istiyorum. Kimse için kilo verme. Kendin için ver, sağlığın için ver. Bu hayatta sadece sen varsın bunu unutma. Sevgili, arkadaş veya farklı kişiler hep geçiçi şeylerdir.
Kabak ile ilgili ne yaparsan yap mesela. Ekmeksiz ye tabi. Kabak baya ödem attırıp hızlı kilo vermeyi ve sağlıklı şekilde kilo vermeyi sağlıyor.
Kaç kilosun ki bunu söyledi?🙄 Açıkçası bam telin olan kısımdan dediyse insan kurulur tabii, mesela bana da günaydın minik boylum dese oturup ağlardım.
Ehehehe haklı kız ya, puf böreği gibi oldum :) Kurulma kısmı işin latifesi ama artık tombişim diye sevilmeye başladıysam bence bu gidişe dur demenin vakti geldi. O yüzden diyet tarifleri sorayım dedim işte.
kesin ver ya çubuk gibisindir abartıyorsundur 😀
Yok kız, hayatımda ilk defa 40 beden oldum, 42'yi zorluyorum. Gidişat kötü yani. Babama çeken genlerime tükürem, ne yesem göbeğimde birikiyo.
40 çok değil ki normal balık etisin işte 38/40
Boy bi buçuk metre olunca bi garip oluyo ama işte :) Ben hep 34 - 36 beden oldum, kilo farkı çok fena yani iki yıl öncesine kadar. Ha şu anda 38 beden olsam öper başıma koyarım o başka mesele tabi.
evet boy etkiler tabii 1,50 misin
1,57 ama bi buçuk metreden çok da uzak değilim yani :D
ahahah neyse benden 3 cm kısasın 💃💃
Sabah saat 8: 1 ekmek peynir yumurta pastirma ot
Ara 10:30: 2 hurma
Ogle12:30; yogurt ve meyve
Ara 15:00; cracker az kalorili olanindan
Aksam 18:00 pilav ve makarna yiyeceksen sadece 3 yemek kasigi, bol ot ve protein
Ara 20:00 sut
Yemekleri fırında yapmayı deneyin.. Hem az yağlı hem de lezzetli olur.
Öncelikle kendimizle barışık oleceğiz.. Bir de tanıdığım Kadınların çoğunda tatlıya karşı belirgin bir zaafı vardı, kilo almak için birebir, ve zararlı.. Kilo için olmasa bile sağlık için Karbonhidratı hayatınızdan çıkarmanızı tavsiye ederim, emin olun bir şey kaybetmeyeceksiniz.
Aşko ilk önce yapman gereken sey her türlü güzel olduğunu bilmen ama erkekler büyük 🍒ve büyük🍉 severler onları sekllendirip zayıflayabilirsin dahası aralıklı oruç uygulamaları var youtubedem de egzersiz yapabilirsin diyet vs yalan birden yağ yakımı olmadığı için iş görmez pek
Uykunu düzenli tutmalısın günde on beş dakika da olsa egzersiz yapmaya çalış spor hareketleri dene öğüne yulaf koyabilirsin uzun süre tok tutar hızlı kilo vermeye çalışma sakın hasta olursun
Sana tombiş diyen olursa her defasında diyetmi yapacaksın
Yazman gerekecek çünkü sayfaya gelince kim sana ne yazmış diye bakmıyor kimse bu yüzden kolay gelsin sana 😊
Diyetten çok az yemeye ve iki öğün yemeye özen gösterin. Bol bol su için. Egzersiz yapın. Japonların yaptığı egzersizler. Hikari exercise.
Ketojenik diyet yapabilirsin. Ama zorlarsa bırak. İF'de ihtimal dahilinde ama bunları diyetisyen kontrolünde yaparsan daha mantıklı olur.
Artık tombişler seviliyor 😄 rahat ol muhtemelen güzel bir şey söylediğini düşündü
Tombiş olmasan ne dicekti iskeletimsu falan mı dkjgjfjg
sevgilimden ayrılıyorum demek yerine. kilo vermem lazım dediğin için teşekkürler
Güzel birsey demiş bence pek takılma hem tombik kadınlar daha sevimlidir.
Sosyal medya üzerinden Ayça Kaya yi takip etmeni öneririm
Valla bnmde var veremiyom sporda yapiom gitmiyo anlamadim bn
Fıstık ezmesi yulaf patates bu üçlüyü sürekli tüket
Youtubeda Fit yemek kanalının tarif kitabı var uygun fiyatlı onu satın alabilirsin
şu an aramasan ulasmassan bana bir daha ulaşmak mümkün olmayacak
Bunu Googledan da çok kolay bulabilirsin. At eve bir koşu bandı koş canım. Öyle yemek düşünmekle olmuyor.
O tatlış bir ifade ile söylemiş ama tabiki de kilonuza dikkat edin.
boyun ve kilon kaç az çok yardım edebilirim bilgiliyim bu konuda
Ye tombisim boş ver...
Sevgilin için zayıflamak zorunda değilsin adam seni sevmek niyetinde söylemiş bence sevgi sözcüğü gibi geldi bana 😅 tabii rahatsız hissettiysen çok ağır diyetlere girmeni tavsiye etmem
Yorumlara bak. Alt tarafı sevgilisi takılmış. Kızda içten içe demekki zayıflamam lazım demiş. Ne var bunda anlamadim. Herkes herşeyi dört dörtlük yapıyo gibi duyar kasıyo bundan bile
Bende istiyorum zayiflamak 1 aya 5 kilo atsam iyi olcak nasii yapa bilirim acaba önerisi olan var mı 🫠🫠🫠
Annenin yaptigi taktikleri ben yapmak zorunda değilim amma
Boş ver yaa annesi bir tane babasi bin tane olanlardan iştee
Tatlım o öyle dedi bu böyle dedi diye yemek tarifi ya da herhangi bir şey istenmez sen kendini nasıl mutlu hissediyorsan öyle ye iç sevgilim de ona göre tavır alsın
Allah'ım böyle şeylere çok sinirleniyorum 🤦🏻♀️ Seni olduğun gibi sevmiyorsa bırak gitsin kendini neden diyete zorluyorsun ki kendini olduğun gibi sev 🤷🏻♀️
saçmalama tabiki de ne çöpe koyması tam tersine iyi bir metotla zayıflayıp onun gözüne sok. Bunu da Deniz Egece Kalıcı zayıflama merkezi ile yapabilirsin
Vücut kitle endeksin kaç kilolu olup olmadığını oraya bakman gerekir
Bence takmamalısın bende kiloluyum senin yerinde olsam pek umursamam sen kendini sev önemli olan o
Kimse için kendini değiştirme eğer istiyrosan kilo ver ama bunu kendin istediğin için yap sevgilin ne derse desin
Tombul kelimesinin olumsuz anlamda kullanıldığını duymadım 😌
Çok zayıf olmadan çıtır olmak daha iyi tabiki ama sevgiline sor belki topmiş seviyo onun sevmesi daha önemli
erkekler bazen kırıcı oldugunun farkına varamıyor bana sirf gobekli bebek stickeri atti diye dşyetisyene gitmistim
seninki yine iyimiş.. bana obez demişti bu kadar diyecegim.
Ne tatlı işte yaa🥰😊
Diyet ilk 48 saat aç kal sonrasında istesende yiyemeyeceksin zaten
Feridun Kunak detoks çayı öneriyorum kesinlikle pişman olmazsın
Bence motivasyon videoları izleyebilirsin iyi gelir
Sadece diyetle olmuyo sporla beraber yapman lazım
Uyyy desin keşke sevilsemde dese 😄 tontişin ham yapsın mi seni derdimm sfsfdhj
sevgilin kız mı
Sevgiliniz bir kızcağız mı? 🙄
O zaman normal. Kız etkileşimleri daha farklı oluyor bence. Bir erkek olsaydı bunu söyleyen, farklı bir yorum yapardım, 'sana laf sokuyor' derdim. Ama sevgiliniz tatlı bir hitap kullanmaya çalışmış bence. Kilonuzla olan sorunundan değil..
bu arada, yemeği kesmeden sadece spor ile - ama hoplamalı zıplamalı bol ter döktürücü spor ile-, 1 ayda manken gibi olduğumu ve herkesin bana bunu nasıl yaptığımı sorduğunu hatırlıyorum 🥰. O yüzden diyet miyet hikaye, bence zıpla, koş, günde en az 1 saatini buna ayır bence vücudunda gözle görünür derecede değişim olacak
Tombişim demiş zayıfla dememiş ki
Böyle öküzlerden ne zaman vazgeçeceksiniz acaba
Bana derse desin doğru söze ne diyim 😂
Tabi doğru büyüdükçe büyüyor sonra 😂🤦
Artık sevgilin değildir umarım
Kötü bişey demek degil
karbonhidratı brak direk
Allah başka dert vermesin
Boyuna ve kilona göre diyet listesi çıkarabilirim
Sevgilimi engellerdim sonra diyet yapardım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?