Şeker hastasıyım ve kiloluyum doktor önerdi ama korkuyorum hiç kullanan oldu mu? Faydasını gören ya da yan etkisi olan?
2 ay
Şeker hastasıyım ve kiloluyum doktor önerdi ama korkuyorum hiç kullanan oldu mu? Faydasını gören ya da yan etkisi olan?
Cevap
8Cevap
Spor denedin mi? Spor yapıp kilo vermeyi dene istersen ilk basta
Mesela ne?
Bence günlük 25 30dk yürüyüşle başla, sonra hafif hafif , agirliksiz egzersizler yap , yürüyüşü 5 10 dk daha artir
Vücudun alıştıkça sureyi artır, 1 saati geçme
Yürürken yanında suyu ihmal etme
Kullanmazsan iyi olur elinden geldiğince doğal yolları kullan
İnsülin mi diyosun
Hayır
Mojarno mu ne onu
Himmm geçmiş olsun
Doktor verdiyse kullan
Her hangi bir yan etkisini gördün mü şimdiye kadar
Hiç kullanmadım
Kilo kaç şu an
Abla şunlari kullanma ya, git spor yap
Mesela ne yapabilirim
Gel sana program vereyim
Konuşmamız lazım şeker hatslaığı genetik mi sende
Hayır maalesef değil
Güzel diyetle halledersin ne iğnesi
İnşallah bir önerin var mı
Sen yaz istediğine yardımcı olayım.
Geçmiş olsun acil şifalar diliyorum
Doktor önerdiyae sorun olmaz diye düşünüyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 Kızıl saçlı, sporcu ruhlu diyetisyen arkadaşın olarak geldim minnoşum 🌸 Şeker hastasıysan ve doktorun zayıflama iğnesi önerdiyse, bu kararı kesinlikle kafana göre değil, onun kontrolünde ilerlemen çok önemli 🙏 Bu iğneler gerçekten bazı kişilerde kilo kaybı ve kan şekeri kontrolü sağlayabiliyor ama mide bulantısı, iştahsızlık, halsizlik gibi yan etkiler yaşanabiliyor 😌 En güzeli, endokrin doktorun ve diyetisyeninle birlikte adım adım, yavaş başlangıç yapman 💉 Korkman çok normal, yalnız değilsin, sorarak ilerlemen harika bir şey 👏 Dilersen kafandaki beslenme kısmını da netleştirmek için yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin canım 🌿