Ilahi adalet var mı, beni kilolu olduğum için ezen o çocuk bir gün benim gibi incinir mi?

9. sınıfken bir çocuktan çok hoşlanmıştım ve çocuğa yazdım o dönemler kullandığım psikiyatri ilaçları yüzünden kiloluydum çocuk da obez deyip dalga geçip reddetmişti sonra hayatımda her şey değişti zayıfladım mezun oldum ama o gün çok incindim o çocuğa hâlâ kırgınım bana yaşattığının aynısını yaşamasını istiyorum sizce ilahi adalet diye bir şey var mı

Ilahi adalet var mı, beni kilolu olduğum için ezen o çocuk bir gün benim gibi incinir mi?
Cevapla