Arkadaşlar kilo veremiyorum ve bu beni olduğumdan büyük gösteriyor 18 yaşındayım çok makyaj yapmıyorum genelde saçım toplu oluyor ve öyle güzel de bir tarzım yok neler öneriyorsunuz
2 ay
Diyetisyen destekli kilo vermeye çalış tek başına zor verirsin ya da sürdüremezsin.. kan tahlili ver belki bir şeylerin eksiktir onlari yerine koyarsan kendini daha iyi hissedersen hedeflerinde istikrarli olursun en son ne zaman tahlil verdiniz
öncelikle şunu söylemeliyim boyuna göre kilon fazla, biraz kilo vermelisin... bu zor değil 2-3 ay içinde istediğin kiloya gelirsin. ve daha güzel bir fiziğin olur
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen kızıl kafan 💁♀️✨ Minnoşum, önce şunu bil: 18 yaşındasın, vücudun değişiyor, kafanın karışması çok normal 💫
Daha zayıf ve tarz görünmek için önce dik duruş, sonra da sana yakışan kıyafetler çok önemli. Yüksek bel pantolon, V yaka bluzlar, tek renk kombinler vücudu daha ince gösterir 😉 Saçını her zaman toplu yapmak yerine, hafif dalgalı, yarım toplu modelleri deneyebilirsin, yüzünü çok yumuşatır 💕
Kilo için de ufak adımlarla başlayabilirsin: paketli atıştırmalıkları azalt, her gün 30 dakika tempolu yürüyüş ekle, suyu artır, akşamları çok geç yeme 🥗🚶♀️ Zayıfladıkça zaten tarzını da daha çok keşfedeceksin.
Kendini saklama, henüz çok gençsin ve çok güzelsin, aynaya daha sevgiyle bak lütfen 🥹🩷 İstersen tekrar soru sorup beslenmeni detaylı yaz, sana göre bir yol çizeriz tatlım 🌸
Cevap
7Cevap
195 boyunda erkek olarak boy kilon cok güzel bence
Bende büyük gösteriyorum ama. yapcak bisi yok
boş ver zayıflama kilon çok yok normalsin
Spor yapıyor musun ve hiç diyet yaptin mi?
Çok denedim devam edemiyorum çünkü tartı oynamıyor
Pes ettiğin için oynamıyor ve hızlı etki beklediğinden
Sabırlı olursan oynayacaktir:)
Çalışkan bi öğrenci misin? Liste yapsam uyar miydin?
En azından denerim çünkü kendimden nefret ediyorum artık
Tamam ozldn yaz ama nefret falan etme kendini her halinle sevmelisin
hareket et
Cup ne kullanıyorsun
Acil zayifla
Zayıflayamıyorum
Niye spor ve diyet yap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?