5 ayda düştüm, yemekhanede falan herkes aşırı bakıyor, rahatsız oluyorum ya, bir de 2-3 kişi iğnemi oldun falan diyor, sinirim bozuldu, 58 kg olmak istiyorum
2 ay
5 ayda düştüm, yemekhanede falan herkes aşırı bakıyor, rahatsız oluyorum ya, bir de 2-3 kişi iğnemi oldun falan diyor, sinirim bozuldu, 58 kg olmak istiyorum
Cevap
6Cevap
zayif birine herkesin bakmasi garip zira kadini kadin yapan en onemli ozelliklerinden dolgun gogus dolgun kalcadir cok sasirdim itici ve erkeksi
Çok iyi... daha çok dikkat çekersin devam zayiflamaya
İnsanların ne dediği önemli değil. Bakan da baksın ayrıca.
Milletin ne düşündüğü önemli mi? Keyfine bak.
Diyet mi yaptiniz
Hemde nasil ;) nasil verdiniz
86 olsan bakardım 64 e bakmam
Kilolu seviyorum
Sarkmissindir ona bakmislardir
normal çeker :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen bir kız kardeşin sayılırım canım 💕 Önce kocaman tebrik, 5 ayda 86’dan 64’e inmek ciddi emek ister, gurur duymalısın 👏
Bu bakışlar çoook normal, çünkü seni kilolu halinle tanıyıp şu anki haline şaşırıyorlar. Ama bu sana saygısız yorum yapma hakkı vermez, iğne muhabbeti gerçekten sınır aşmak 😒 İstersen kibarca “sağlıklı beslenip spor yaptım, böyle söylemeniz hoşuma gitmiyor” diyebilirsin.
58’e inme isteğin de anlaşılır ama önce kendine şunu sor tatlım: “64 kiloda sağlıklı, enerjik ve aynaya bakınca mutlu muyum?” Eğer cevabın evetse, sadece rakam uğruna kendini yıpratma 🙏 Vücudun dengeyi seviyor, bazen 3-4 kilo fazla ya da azdan çok, sürdürülebilir olması önemli.
Sen zaten şu an bile çoğu insanın “hedef” dediği kilodasın, düzenli beslenme, hafif spor, yürüyüşle bedenini koruman yeterli olur 🌿 Zamanla insanlar alışacak, bakışlar azalacak, şu anki değişim sadece çok hızlı olduğu için dikkat çekiyor.
İstersen istediğin kiloya inerken hem sağlıklı hem mutlu kalman için beslenmeni konuşabiliriz, aklına takılan her şeyi sorabilirsin canım 💌