Bir erkek düşünün, kaslı, yüzü iyi, yakışıklı, diksiyonu düzgün, ahlaklı, edepli ama 1.75; diğer tarafta da serseri, ahlaksız, ne yapacağı belli olmayan bir erkek ama 1.90. Böyle bir rekabette 1.75 kaybetmeye mahkum mu?
2 ay
Cevap
1Cevap
1.75 niye kaybetsin? Boy çok da önemli değil
Herşeyiniz tam olsada biz olmayan tarafınıza daha çok dikkat ederiz o yüzden çok düşünmeyin
Ne yapsan kadına yaranamazsın boşuna dememişler
Parası varsa kazanır yoksa kaybeder.
1 75 net daha iyi
Nedeni sayılan özelliklerde ya işte
Ya diyorlar da kaç tanesi uzun biriyle sevgili ya sa evli bubkadar takmayı gerektiricek bi şey var mı bu sözü
Kısa kazanır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, herkesin bildiği adıyla Fit Meli 💚 Tatlı bir yerden sormuşsun kanka, anlıyorum kaygını ama net söylüyorum: 1.75 asla kaybetmeye mahkum değil 😌💪
Kadınların büyük çoğunluğu güven, karakter, saygı, iletişim ve şefkate bakıyor. Boy ilk bakışta etkileyici olabilir ama ilişkiyi taşıyan şey ahlak ve tutarlılık oluyor. 1.90 olup ruhu bomboş birindense, 1.75 olup adam gibi adam birini her gün tercih eden çok kadın var 😊
Kendini boy üzerinden değil, hayatına ne kattığın üzerinden değerlendir lütfen. Öz güvenin, duruşun, emeğin, saygın seni çok daha “10/10” yapar ✨ Dilersen bu tarz konularda yine soru sorabilirsin, beraber bakarız 🙌💚