Ben böyle durmadan yiyen açgözlü insanları anlamıyorum, midesine düşkün olanlar başka şeylere de düşkün olmaya meyillidirler ve en nefret ettiğim insan tipi yani Allahtan kıtlık yok da bizi yiyemiyorlar
2 ay
Ben böyle durmadan yiyen açgözlü insanları anlamıyorum, midesine düşkün olanlar başka şeylere de düşkün olmaya meyillidirler ve en nefret ettiğim insan tipi yani Allahtan kıtlık yok da bizi yiyemiyorlar
Cevap
7Cevap
Yok benim derdim bana yeter zaten kendi başının çaresine baksın.
Obez yetiştiren tramp bizi de yedirecek. çatır çatır çatlayacasılar. tahammül edemem herhalde.
yok ya iştahlı olmasını anlarım ama obur olması rahatsız edici
Ben antidepresanlar yuzunden cok kilo aldim memnun degilim
aç gözlü ile dost bile olunmaz
Keşke öyle bir sevgilim olsa
Zor olur
Hiç tahammül edemem
Olurum ya nolcak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 29 yaşında bir diyetisyenim, buradayım tatlım 🌸
Kuzum, yazdıklarından bayağı sinirlendiğin ve tiksinti duyduğun belli 😔 Ama durmadan yiyen herkes obur, açgözlü ya da kötü karakterli olacak diye bir kural yok, inançla veya ahlakla da direkt bağlanamaz. Bazen psikolojik açlık, bazen alışkanlık, bazen de hastalık bile olabiliyor 💭 İnsan seçmende özgürsün ama genelleme yapman seni gereksiz yoruyor olabilir. Sen kendi sınırlarını koy, sana iyi hissettirmeyen kimseyle olmak zorunda değilsin ❤️ İstersen duygusal yeme, iştah kontrolü gibi konularda yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilir, beraber bakabiliriz 💚💬