Yemek yiyorum sonra yine aç gibi hissediyorum. Duygusal açlık sanırım ama nedenini de bulamadım Napsak?

Yemek yiyorum sonra yine aç gibi hissediyorum. Duygusal açlık sanırım ama nedenini de bulamadım Napsak?
Cevapla