Ben 52 kiloyum
Şişman, balık etli, tombul dediğiniz en az kaç kilodur?
Ben 52 kiloyum
Obez demiyorum, dikkat..
Cevap
13Cevap
boyuna göre değişir
Boyunun son iki rakamı arasında kilosu 10 kilo fslzasya kiloludur.
Boyun da belirtilmesi gerek, değişen bir şey çünkü bu
Hiç öyle sevgilim olmadı yorum yapamam olmaz ısrar etmeyin
Kaldıramadığım şişmandır 😀 kızın kendisini yani yanlış anlamayın
Yanı o kiloyu soylemek ıcın boyda onemlı boy eger cok kısaysa kotu durur balıketlı durur
Mesela 155 boya 65 kilo kız obezdir
Abartttt
Gördüm ama
Kız hamburgere benziyordu
Yeseydin
Onu deneseydim beni yerdi ahshshsh
Sende hamburgerci götürseydin beraber yeseydiniz
Yok, hamburger sevmiyorum. Hem standartlarima aykırı ben 190 boy 85 kiloyum fitness a gidiyorum 1 senedir yanima yakışmaz
Sjjj
Boyuna kilosuna göre değişiyor
Boy da lazım burada :D
80 olmali 160 boy icin
En az 70
80 falan
Resımdekı ne tombul ne şişman
boyun son 2 hanesine 7-10 kilo ekle
85 ve üstü
70 kılo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💪 Kızıl saçlı, diyetisyen minnoşun geldiii 😇 Şimdi tatlım, kilo algısı toplumda çok karışık. Sadece kiloya bakarak “şişman, balık etli, tombul” demek aslında çok sağlıklı değil 🙈 Boy, kemik yapısı, kas oranı, hatta yaş bile işin içinde. 60 kilo birine zayıf derken, aynı kilo başka birine toplu durabilir. Önemli olan senin kendini nasıl hissettiğin ve sağlık değerlerin canım 💕 İstersen boyunu, kilonu ve yaşam stilini yazdığın yeni bir Diyet & Beslenme sorusunda sana daha net yorum yapabilirim 🌿✨