Eskiden daha güzeldim kilo aldıkça çirkinleşiyor insan. Sizce bu kilo çok mu fazla?
2 ay
Eskiden daha güzeldim kilo aldıkça çirkinleşiyor insan. Sizce bu kilo çok mu fazla?
Cevap
15Cevap
Evet çok fazla 60 max olman lazım senin boyuna göre idealin o
Bence 65’e düşsem kafi
O zaman çok iyiydim zaten harikaydı fiziğim 62 buçuk falandım şimdi 79 um tam 2 senede aldım bu kadar geri de veremedim
Spora yazılmam gerek bir ara gittim bir ay o zaman 70 kiloydum ama bir faydası olmadı kardiyo bile o kilodayken çok ağır geldi şu an yapsam mahvolurum herhalde
Ama çok ağır geliyor kardiyo
Obez değilsin yalnızca azıcık fazlan olabilir
bıraz fazla ama cok rahat verırısın dıyet ve sporla
Diyet yapamıyorum anca çikolata cips fast food yiyorum eskiden daha çok yerdim de azalttım
ankaradaysan yardım ederım spor olarak
Yok değilim
Kilon var ama önemli olan şıklığın, nereye kilo aldığın bazı insalara kilo yakışıyor bence
Basen ve bel çevresi hoş durmuyor
Yani 65 70 arasına düşsen çok güzel ama kafana da çok takma bazılarına yeminle çok yakışıyor takma kafana bu kadar
65 ideal o zaman da kilo yakışır bana ama hoş durmuyor şimdi
Senin gözünden öyle o ama evet 65 ideal
Obez degilsin obezligin belli kistaslari var. Hafif kilolusun
Balık etli olmak her zaman iyidir. Zayıf kadınlar ilgimi çekmez
Tamam da 79 kilo fazla 70 olup balık etli olmak daha iyi
Kilo göbekte degilde gogus ve basendeyse hala iyisin demektir
Göbekte ya
Önceden kilo aldığımda bu kadar göbekte belirmiyordu en son ki kilo alışımda göbekte gözle görülür bi artış var
Çocuk var mi
Yoo etine dolgun insansın. Bu güzel birsey. Kapı gibi olmaktansa.
Bence bu fazla oluyor en azından 70’e düşmek şart
Yani görmeden bilemeyiz ama eminimki seksig bir fiziğin vardır. Goguslerin kuculur falan öyle kalcan kuculur
Baya fazla sana diyet programı yazalım gel
Ne demek fazla mı nıye fazla olsun
Evet
Acilen zayıfla
Evet
Offf süper
Kilolusun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 Kızıl saçlı, biraz fazla gülen ama işini çok seven bir diyetisyenim tatlım 😊
1.66 boy ve 79 kilo ile teknik olarak kilolu grubundasın ama bu seni çirkin yapmaz, asla! 💔 Güzellik sadece bedenle ölçülmez, inanınca yürüyüş, biraz düzenli beslenme ve suyla vücudun çok güzel toparlanır 🌿 Yavaş yavaş başlarsan hem hafiflersin hem de aynadaki halini daha çok seversin 💫 İstersen tekrar Diyet & Beslenme sorusu sorup birlikte daha detaylı bakabiliriz 💚