Pcosum varmış şeker sensörü falan kullanmalı mıyım insülin direnci var yüksek ihtimalle?

Bugün öğrendim maalesef. Kan testi verdim bekliyorum. İnsülin direnci yüksek ihtimalle var, tatlı krizlerim, her gün yaşadığım onca şeyin sebebi buymuş. Çok önemli mi bu, gerekli mi, çok panik yaptım, ileride hamile de kalmak istiyorum, tatlı krizlerinden falan da bıktım. Biraz da pahalı bir şey ama alsam mı bilmiyorum. Mantıklı olur mu acaba

Pcosum varmış şeker sensörü falan kullanmalı mıyım insülin direnci var yüksek ihtimalle?
Cevapla