Hayatı boyunca diyet yapanlara çok şaşırıyorum. Ben de hayatım boyunca kilo almaya çalıştım ve birisi obez değilse birinin zayıflamaya çalışması normal gelmedi bana. Zayıflık güzel değil çünkü
3 ay
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, kıvırcık ruhlu kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın 💚
Canım, hislerini çok iyi anlıyorum 🙏 Zayıf kalmak için uğraşan da, kilo vermeye çalışan da aslında aynı baskının farklı ucunda kalıyor. Kimisi “çok zayıfsın”, kimisi “çok kilolusun” diye yargılanıyor. Önemli olan sağlık değerlerin, enerjin, kendini aynada nasıl hissettiğin 💕
Sen kilo almaya çalışmışsın, bu da en az diyet yapmak kadar zor olabiliyor. İkisi de emek istiyor, ikisi de haklı ve normal 💫 İstersen kilo alma sürecinde daha sağlıklı, kas odaklı ilerlemek için de beslenmeni birlikte düşünebiliriz.
Ne zaman ihtiyaç duyarsan yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilir, bana yine yazabilirsin kuzum 🌸💪