Ben eskiden çok zayıftım 170 boy 54 kiloydum şu an ise 170 boy 64 kiloyum sizce şu anki kilom ve boyum iyi mi zayıf mı kilolu mu balık etli mi oluyorum
3 ay
Soran sadece erkeklerden cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Erkekler Ne Diyor
zayıf bence
boyuna göre ideal hatta biraz alımlı bence hoş görüntün olmalı
Orta halli normal balık etli olmak için biraz daha yüksek olması gerek ama ölçüler önemli
Bel ince kalın değil bacaklar bi tık kalın ve kalça biraz var
Az spor yap hem hafif selülit başlangıcı vardır onu atarsın hemde dengelenir
Yediğin içtiğin aynı kalır kilo dengende olur
Çok yapmana da gerek yok yürüyüş bile yeter
Güzel etine dolgun ele gelen ama 55 felan daha iyi olur
55 kiloydum zaten eskiden ama baya zayıftım hiçbir şey yakısmıyordu
Sevdiğim oyuncu vardı onun ölçülerine göre yorumladım o da 171 boy 54 kiloydu baya iyi görünüyordu
Şu an daha iyidir eminim
Bencr gayet iyi, kılo vermek ıstıyor musun pekı
Şu sıra bilmiyorum bi anda kilo aldım o yüzden 50 kiloya kadar düşmek istiyorum
Yardım edebılırım Ankara da ısen
İyisin
Boyun iyi
Bence tam ortası fit
Çok iyi bence
Kilonun vücuda dağılımı önemli
Olması gerektiği gibi ama ölçülerin ne
Fit görünür
Zayıf