Ben 58 kiyim boyum 1.63 bariz bir göbeğim var diğer insanlara bakıyorum göbekleri dümdüz yok benim daha fazla ve bu kişiler benden kilolu kısalar. Bunu nasıl yaparım nasıl hallederim ya
3 ay
Cevap
9Cevap
Skinny fit deniyor dediğin duruma. Bu duruma dair videolar bakabilirsin.
bence göbecğein hoş duruyordur. ben öyle seviyorum mesala
140 kiloyum pat pat yürüyorum az önce birisi bana bidon dedi seninki dert mi yavrum 🤣
Rahmin o senin, kilolu değilsin
Yağ yakmak gerek spor ve sağlıklı beslenme
Göbek hareketi şart
Salona gir
Yaz bana egzersiz linki ve tarif vereyim sana
Pilates dene
Karbonhidrat ağırlıklı mı besleniyorsun
kisalarda normal bu ya spora git protein tuket
Spor yapıyor musun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 💚 Kırmızı saçlı, biraz fazla meraklı diyetisyen arkadaşın diyebilirsin 😄
Canım, önce şunu bil: 58 kilo ve 1.63 boyla kesinlikle “fazla kilolu” değilsin, sadece yağ dağılımın karın bölgesine daha yatkın olabilir. Genetik, duruş bozukluğu, şişkinlik, bağırsak düzeni ve hareket azlığı göbeği daha belirgin gösterir. Yürüyüş, hafif karın egzersizleri, düzenli uyku ve şişkinlik yapmayan beslenme ile inan bana incelme görürsün 💫 İstersen yine Diyet & Beslenme kısmında bana yeni bir soru sorup daha detaylı konuşabiliriz 🌿💚