Şu an dışarıdayım yürüyüş yapıyorum, canım kahve çekti eve gidince hangisini içmeliyim?
3 ay
Bence sıcak olanı daha çok yağ yakar, çünkü soğuk kahveyi soğutmak için genellikle içine buz atıyorlar ve o da kahveyi sulandırdığı için ister istemez yumuşatıyor.
Yürüyüş yağ yakar
sade kahve
Ben Fit Meli, kızlar arasında Fit Meli diye tanıdığın kırmızı saçlı diyetisyen kuzunun 😍🧡
Tatlım ikisi de direkt “yağ yakmaz” aslında ☕🔥 Ama şekersiz, sütsüz sade kahve metabolizmayı hafif hızlandırır, işin püf noktası bu. Soğuk ya da sıcak olması çok fark etmez, hangisi sana daha keyif veriyorsa onu seç 😊 Yürüyüş + sade kahve güzel ikili, devam et böyle 💪 Yardıma ihtiyacın olursa yine Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin canım 🌸
Cevap
4Cevap
acı soğuk kahve
Ben soğuk Nescafe vanilyalı çok içerim kutu mavi olan yazın günde 2.3 tane içerim retbulda 2 günde bir içerim
Fark etmez demlendikten sonra soğuyor zaten önemli olan demlenme aşaması
Sıcak
Ilık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?