Moralim cok bozuldu.. bayramda giyecek birsey alamadim sizce neden?

Tabii fakirlikte var ama en çok da kilodan.. dün çok hoşuma giden bisi gördüm bana olsaydı pahalı demeyip alacaktım ama bi beden dar oldu bedenim olsaydı da güzel durmayacaktı kilolu olduğum için.. kırk yılın başı bi çıkim bisi bakim dedim onda da tekrar moralim bozuldu..

Şöyle bi zayıflasam güzel güzel giyinsem ne güzel olur.. şimdi toplaşcaz ve yine dalga konusu olcak.. gülüp geçiyorum ama yine de insan üzülüyo.. ama üşeniyorumm da.. neyse bi bayrama gidip gelim de bayramda yicemi yiyim de dönünce şöyle sıkı bi spora falan başlıyim.. sonra dolabımı yenilicem... hiç olmadı modeli bozulmazsa kıyafetlerimi daraltırım bol giyiyorum zaten zayıflarsam çok bol olur.. zayıfladım da daraltması kaldı😅

Moralim cok bozuldu.. bayramda giyecek birsey alamadim sizce neden?
Cevapla