Tabii fakirlikte var ama en çok da kilodan.. dün çok hoşuma giden bisi gördüm bana olsaydı pahalı demeyip alacaktım ama bi beden dar oldu bedenim olsaydı da güzel durmayacaktı kilolu olduğum için.. kırk yılın başı bi çıkim bisi bakim dedim onda da tekrar moralim bozuldu..
Şöyle bi zayıflasam güzel güzel giyinsem ne güzel olur.. şimdi toplaşcaz ve yine dalga konusu olcak.. gülüp geçiyorum ama yine de insan üzülüyo.. ama üşeniyorumm da.. neyse bi bayrama gidip gelim de bayramda yicemi yiyim de dönünce şöyle sıkı bi spora falan başlıyim.. sonra dolabımı yenilicem... hiç olmadı modeli bozulmazsa kıyafetlerimi daraltırım bol giyiyorum zaten zayıflarsam çok bol olur.. zayıfladım da daraltması kaldı😅
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer