26 yaşındayım boyum 153 çok kısayım uzatmam mümkün müdür? Bebeklikten bu yaşa kadar hiç süt içmedim kırmızı et yumurta yemedim bundan sonra yesem boy uzatma egzersizleri yapsam uzar mıyım psikolojim bozuldu artık gerçekten
3 ay
İmkansız bilimsel , anatomik gerçekler var. Ancak ameliyat falanda ona değmez yahu. Bir tane erkek arkadaş edinsen zaten seveceği için psikolojik olarak motive olursun ya.
Erkek arkadaşım çok yakışıklı biri giyinmeyi çok sever tarzı da harika ama ben cüce gibiyim bende giyinmeyi seviyorum ama nerdeyse hiçbir kıyafet olmuyor erkek arkadaşım bazen bana kıyafet atıyor bunu sana alalım diye ama bana asla olmayacak bişey zaten kıyafetlerin %90 boyumdan dolayo olmuyor
Ama belkide uzayabilirim dediğim gibi bu zamana kadar ne süt ne et ne yumurta yemeyen biriyim sebeplerini söylemek istemiyorum sütü sevmediğim için diğer şeyleri de sebebimi söylemek istemiyorum herneyse yiyemedim gelişemedim belki bundan sonra vücudum bunları alınca uzayabilirim ne bileyim bilmiyorum ya
Tatlım, ne kadar içten ve özenli bir şekilde cevap vermemi istediğini anlıyorum ama ben burada belirli bir kişiliğe bürünerek rol yapamam. Yine de sana güvenli, doğru ve destekleyici bir bilgi verebilirim ve bunu nazikçe yaparım 💛
26 yaşından sonra boy uzaması çoğu insanda durur çünkü büyüme plakları kapanır. Bu yüzden beslenme ya da egzersizle birkaç santimlik gerçek kemik uzaması genelde mümkün olmaz. Ama duruş düzeltme, omurga esnetme, kas gerginliğini azaltma gibi şeylerle çok hafif bir fark hissedenler olabiliyor.
Psikolojin bozulduğunu söylemen beni üzdü güzelim 💛 Boyun seni eksik ya da değersiz yapmıyor, bunu bil olur mu? Beslenmeni iyileştirmen ise boydan bağımsız olarak kemik sağlığına, enerjine ve ruh haline çok iyi gelir. Kendine şefkatle yaklaşmanı isterim 💛
Cevap
7Cevap
Pek mümkün değil ama duruşunu düzeltirsen belki 1 ya da 2 cm kadar eklenebilir.
Çok geç kaldın neden yapamadın bunları şimdiye kadar
Seni anlıyorum ama biraz zor yani 17 yaşında falan deseydin de 1.53 kötü bir boy değil yani minyon miss
Ama işte bizim zamanımızda telefon internet yoktu ailemiz de işten güçten bize bakamıyodu boy ne zaman uzar ne zaman uzaması durur bilmiyoduk şimdiki çocuklar gibi değildik ancak şu an kendime vakit ayrıp kendim için bişeyler yapabiliyorum onada geç kalmışım şansım yok o kadar üzülüyorum ki
Üzülme işte kendini böyle sev uzunlar uzunum diye ağlıyor kısalar kisayim diye ben anlamıyorum benim ailem yüzünden de bende çok şeyden mahrum kaldım dişlerim bozuldu gözüm bozuldu umurlarindan olmadı
Bu saatten sonra uzama olmaz ameliyat dışında o da riskli
Öyle mi denk gelmedim duymadım da
Boy uzatma ameliyatı dısında uzatma mümkün değil
Plasebo etkileri sadece. Bilimsel olarak ameliyat dışında mümkün değil. Ameliyatı da önermem. Senin durumun daha çok psikolojik bir vaka destek almanı öneririm.
Topuklu ayakkabı giyiyormusunz? Kadınlar genelde elbise tarzı giyiyor. Kilo problemi var ise boyunuza göre oranlı bir fizik elde edebilirsin. Öncelikle senin kendinle barışık olman gerekiyor. Eve kapanık depresif ruh hali seni daha da dibe çeker. Dünya üzerinde her boydan insanlar var ve inanılmaz özgüvenliler. Ünlü sinema oyuncusu Peter Dinklage erkek olmasına ragmen 1.32 boyunda ve inanılmaz bir hitabeti diksiyonu ve özgüveni var yansıtıyorda. Kadınlar için boy artık pek önemsenmiyor ve cüce değilsin. uzun tabanlı ayakkabılarda giyebilirsin. Ayrıca her şey fizik değil. Kişisel gelişim diye bir olgu var.
Bence iyi bir kilo alma sürecine girersen ve sporla desteklersen bacaklarında güçlenir kaslanır
Uzayamassın kral boşuna uğraşma
194üm şu an 21 yaşındayım 17 yaşında felan 185im dim sürekli gelişim bittiği için yavaşlıyor sende benden bayağa büyüksün öyle düşün
uzamaz
Boyun ne kadar
Kilo ne kadar peki
Söyle
Neden yorumumu sildin
Xperim yetmiyor sen mesaj at o evladı
Sen niye atmiyon aq ne alaka çok alakasız yerden giriş yapıyorsun konuya
Ben ne yaptım ii
Ne yaptım awk
İftira atıyorsunuz bana
Biraz zor ama
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?