21 yaşındayım boyum 156, bu yaştan sonra boy uzar mı yoksa iş bitti mi?

Karakterimi yansıtmıyor

21 yaşındayım boyum 156, bu yaştan sonra boy uzar mı yoksa iş bitti mi?
Cevapla