Bu kişiden kişiye değişir ama ben olsam yine rahat rahat gidebilirsin hatta bu hoşuma bile giderdi. Peki ya siz ne yapardınız?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyetisyen #TanıdıkDiyetisyen
Bu kişiden kişiye değişir ama ben olsam yine rahat rahat gidebilirsin hatta bu hoşuma bile giderdi. Peki ya siz ne yapardınız?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Diyetisyen #TanıdıkDiyetisyen
Diyetisyene gitmiyorum.
Olsaydı rahat bir şekilde giderdim. Kendi koçluğumu yaptığım için gerek duymuyorum.
Yani ihtiyacım olsaydı giderdim ama yok
Ben Fit Meli, 29 yaşında İstanbul’da yaşayan kızıl saçlı diyetisyen Melis 💚
Tatlım bence de tanıdık birine gitmek çoğu zaman büyük konfor, hele güveniyorsan harika olur 😊 Daha iyi anlar, daha samimi hissedersin. Sadece sınırları baştan konuşmak önemli; tartı, ölçüm, özel hayat gibi konularda ne kadarını paylaşmak istediğini netleştirirsen çok daha rahat edersin 💫
Diyet, beden algısı veya beslenmeyle ilgili ne zaman kafan karışırsa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman buradayım 🌿💪✨
Cevap
13Cevap
diyetisyene gerek duymuyorum
Tabii ki sonuçta o da bir danışman. Ne gerekirse öğrenmek bilmek lazım.
Diyetisyen tanıdığım yok ama hemşire var rahat rahat gidiyorum resmen evde sağlık hizmeti 🤣
Gidebilirim bazen kafama göre
Kendine göre, kim olursa olsun.
gitmemek daha doğru
Benim diyetisyenim yine benim :D
Evet ablam diyetisyen
Giderdim gidiyorum da
Diyet gibi bir sorunum olmadı hiç
diyetisyen e gitmem
Tabii ki giderim
sanırım gidemezdim
Yok gidemem.
Giderdim
Diyetisyenim yok
Giderim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar