Eşim kilo vermemi ve daha çok ev işi yapmamı istiyor, kendi hayatımı savununca haksız mı oluyorum?

Ben bir yıldır evliyim ve kilo aldım ben küçükken de kiloluydum eşim zayıflama mı istiyor ama ben halimden memnunum ve insanlar da hep diyor zayıflığa zevkle onlar istiyor da benim zayıflamam gerekmiyor 7/24 iş evde İş mi yapmam gerekiyor Görümcem diyor evde niye uyuyorsun Benim de dinlenme hakkım yok mu sadece iş yapmak için mi evlendim eşim çabuk olma diyor Ben de çabalamıyorum o çabalamayı Ben niye çabalayım ilişkim için ve bu yüzden dikbaşlı oluyorum anlamıyorum bu insanlar neden kadınlara eziyor hele Görümcem bir kadın olmasına rağmen bir kadını eziyor Artık insanlar bu kafadan çıkabilir mi, eşim istedi diye olmak istemediğin birine dönüşmek istemiyorum Ben de Zayıflamak istiyorum ama ben onu nasıl kabul ediyorsam O da beni öyle kabul edecek ben onu Nasıl idare ediyorsam O da beni idare edecek Madem o yapmıyor ben de yapmayacağım kadınım diye kimse beni ezemez

Eşim kilo vermemi ve daha çok ev işi yapmamı istiyor, kendi hayatımı savununca haksız mı oluyorum?
Cevapla