Çocuğum var ufak çocuğuna bak diyorum çalışmak istiyor oda
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 979 cevap paylaştı.
s 1 yılÇocuk küçükse küçük, annem çalışıyordu biz de küçüktük yani olayı dramatikleştirmek anlamsız. Üstelik çocuğunu bırakıp çalışan binlerce kadın var, çocuğunun geleceğini düşünen asıl çalışır. Ve eşten izin almak anlamsız, eşiniz diye özgürlüğünü kısıtlamanız da anlamsız
16 Yorumla
Soran1 yılSonra çocuk annesini emmediği için zihinde gelişimsizlik oluyor ne yazıkki sana demedim yanlış anlama sırf para için çocuk değişilmez ya ortada gelişim söz konusu benim annemde çalıştı merak etme Zamanında Açlıktan ölmüyoruz ya biz BELLİ ZAMAN Sonra çalışsın eşim niye karşı çıkayım
- 1 yıl
İşe göre değişir. Çalışıp asgari ücret alacaksa gereksiz. Ama iyi kazanacaksa çocuğun geleceği için de önemli. Ayrıca emzirme izni diye de bi şey var ve çocuğunuz 2 yaşındaymış emdiğini sanmıyorum
Soran1 yılPek çok kişi belki bilmez ama emmesi sağlıklı askeri ücret verecekler evet maalesef şu anlık en azından sonra çalışsın Askeri ücret alsın bende askeri ücret alıyorum
Soran1 yılZihin ve beden gelişimi için çok önemli anne sütü
- 1 yıl
2 yaş sonrası için çocuğun emmesinin bi faydası yok da ay çalışmasın banane anlatsam da faydası yok😂
Soran1 yılAraştır istersen bence 😊
En İyi Cevaplar
1 yılAslında çocuk biraz daha büyüyene kadar en azından kreş çağına gelene kadar annenin bakması çok daha iyi. Çünkü anne emzirmeden itibaren bağ kurduğu en mihenk taş çocuk için ebeveyn olarak😌
Ama maddi durumlarınız elverişliyse ve eşin kariyerine de ara vermek istemeyen biriyse bakıcı şart fakat ben kreş çağına kadar anneyle büyümesi derdim.
37 Yorumla
Soran1 yılKreşe yollamayı düşünmüyorum eşim ilgilensin bence maddi durum o kadar da iyi değil
- 1 yıl
O zaman tabiki eşin ilgilenmeli. Aslında maddi durum olsa da okul çağına kadar eş ilgilenmeli. Anneanne babaanne baksa da sıkıntı çocuk bu sefer onlara anne demeye başlıyor. Gerçek annesini de ayırt edemiyor. Vaktinin birçoğunu onlarla geçirdiğinden.
Soran1 yılEvet bende bir zamanlar öyleydim çok doğru söyledin ağzına sağlık
- 1 yıl
Teşekkür ederim.
Soran1 yılRica ederim
Soran1 yılSenle daha önce konuşmuştuk bir şey desem şaşırdım şu an
- 1 yıl
Bilmemki olabilir😄
Gizli Üye(25-29)1 yılÇocuğun yaşı önemli. Ama çalışmak istiyorsa buna hakkı var yanlış yapıyorsun sebep çocuksa evet bu istek normal olabilir ama çocuk değilse yanlış yapıyorsun böyle yaparsan kaçar
17 Yorumla
Soran1 yılÇocuk sebep yoksa çalışsın
Cevap sahibi1 yılO zaman haklı olabilirsin ya yani yaşı ufaksa zaten annesini de ister normal olarak. Daha güzel dille konuşursan anlayacaktır
Soran1 yılEvet😊
Soran1 yılKonuşuyorum ama aldığımız ücret yetmeyince ona da hak veriyorum
Cevap sahibi1 yılÇok haklısınız yani asgari ücret yok gibi birsey hele birde çocuk varsa, birçoğumuz aynı durumdayız sanırım zaten
Soran1 yılMaalesef
Soran1 yılSende mi askeri ücretle çalışıyorsun
1 yılHer ne kadar yanlış gibi görünse de, çocuğun gelişiminde ciddi sıkıntılar meydana gelebilir. Çocuk, anne sütüne ve ilgisine muhtaçtır ve o ihtiyacı gideremezse, ileri ki dönemlerde gelişiminde olumsuzluklar meydana gelebilir. Eşinizle bu konuyu konuşun ve anlayışla karşılamasını sağlayın.
110 Yorumla
Soran1 yılÇok doğru bir bilgili insan daha
- 1 yıl
2 yaşında çocuk anne sütüne muhtaç değildir. Anne işten kalan zamanlarda çocukla ilgilenerek ilgi sorununu çözebilir. Olayı dramatikleştirmek anlamsız
- 1 yıl
Yanılıyorsunuz! 2 yaşında bir çocuğun hala anneye duyduğu derin duygusal bağların sürdüğü ve güven arayışında olduğu bir dönemdir. Anne sütü sadece fiziksel ihtiyaçları karşılamakla kalmaz; aynı zamanda çocuğun güven duygusunu geliştirir, onu rahatlatır ve anne ile özel bir bağ kurmasını sağlar. Çocuğun annesiyle geçirdiği kaliteli zaman, ona kendini sevgi dolu ve değerli hissettirir. Bu yaşta çocuklar, anneyle olan etkileşimlerden büyük ölçüde beslenirler; anneyle birlikte geçirilen zaman, çocuğun daha sağlıklı bir birey olmasını sağlar. Çocuğun anneye duyduğu sevgi, ilgi ve güven ihtiyacı, onun gelişiminde kritik bir rol oynar. Anne, çocuğuna sadece fiziksel değil, duygusal olarak da destek olarak, onun sağlıklı ve mutlu bir birey olarak yetişmesini sağlamalıdır. Aksi takdirde, ileri ki yaşlarda sevgiye aç bir çocuk olarak kalır ve sevgiye aç olan çocuklar ya insanlara çabuk güvenip hayatlarını tehlikeye atarlar ya da insanlardan nefret ederek toplumda ciddi sıkıntılara yol açan birey olurlar. Belli bir yaşa gelene kadar anne-baba sevgisini hissetmelidir.
- 1 yıl
Annesi çalışan bir çocuk olarak bildiriyorum. Anne çalışıyorum diyip çocuktan elini eteğini çekmez ve ilgilenirse bu dedikleriniz olmaz.
- 1 yıl
Anne ve babanın çalışması, çocuğun bakım ve ilgisinin yetersiz olmasına sebep olur. Anne ve baba, çocuğa yeterince zaman ayırmalı ve çocuğun duygusal ve fiziksel ihtiyaçlarını karşılamalıdır. Aksi takdirde, az önce de bahsettiğim gibi; sevgi açlığını gidermek için olmayacak insanlara güvenir ya da insanlardan nefret eder.
- 1 yıl
Annesi evde olup müge anlı izleyip tüm gün arkadaşlarıyla dedikodu yapan kadın çocuğuyla beraber olduğu için kaliteli bir vakit geçirmiş olmuyor maalesef. Ve çocuğuyla kaliteli vakit geçiren anne baba çok az.
Soran1 yılAya basan ondan eminim sende zamanında anneni tanımadın küçükken senle babaannen anne annen ilgilendiyse onlara anne demişsindir çocuk belli bir yaşa gelene kadar anne çalışmaz ya hersey para değil annen işe giderken eminim arkasından çok ağlamışsındır başın yanmış zamanında ben gibi Çocuğum da yansın diyorsun bence yanlış anlama Bende bu olayları yaşadığım için dedim kardeşim Müge anlı tüm gün yayında değil ki olsa olsa bir kaç saat yayında çevremde çocuğuyla ilgilenmek yerine İşte çalışıp Başka erkeklerde Dedikodu yapan kadınlar da var çevremde sakın yanlış anlama Yani olduktan sonra hersey oluyor insanın hayatına çalışmaya karşı değilim sadece belli bi zamana kadar tabi eşime zorla çalışma da diyemem
- 1 yıl
Yoo annem hariç kimseye anne demedim. Annem evdeki çoğu kadından daha ilgiliydi, her kadın bir değil. Çocuğuma iyi bir gelecek sağlayabiliyorsan çalışmasın zaten, eşin de benim annem gibi kamuda iyi bi kademede çalışabilecekse çalışsın. Ama belli ki öyle olmayacak, sen kavga çıkaracaksın cart curt neyse ben fikrimi belirttim sonuç olarak
Soran1 yılKamuda iyi para alıyorsun normalde çalıştımı bir anlamı yok zaten o para bir yerden sonra gidecek boşa kürek çekeceksin en azından vakit kaybın olmaz çocukla ilgilenirsin kamu da olsa çok küçük olunca çocuk çalışmamalı para sağlık dan önemli değil hadi belki çalışabilir benim çocuğun yaşından örnek verdim ama özel boş iş emin ol sen bilmiyorsun anneannene babaannene anne İllaki dedin demesen bile çocukken onları anne bildin ben öyleydim senin başına gelmese bile bana geldi yani bu durum kötü bir şey
Soran1 yılAnnen seni doğurduktan sonra mı kamuya girdi hemen eskiden ücret azdı diye biliyorum yeni iyileşti maaşlar
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Genç arkadaşım,
Eşinin çalışma isteği, onun kişisel gelişimi ve özgürlüğü için oldukça önemli. Birlikte bir denge kurarak hem çocuğunuzun bakımını yapabilir, hem de eşinin kariyerine adım atmasını sağlayabilirsiniz. Eşine destek olmak, ilişkinizi de güçlü kılar ve çocuğunuzun kendi ayakları üzerinde duran, kararlı bir ebeveyn modeli görmesine katkı sağlar. İletişim her şeydir; onun ne istediğini anlamak ve ortak bir çözüm bulmak için açıkça konuşun.
Başarı dolu kariyer yolculuğunuzda birbirinizi desteklemek, her ikinizi de daha mutlu ve güçlü kılacaktır. 🌟10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
14
Cevap
9Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u 1 yılKarışma eşine bence çalışsın
21 Yorumla
Soran1 yılÇocuğum küçük ama
eşiniz sizden izin istediği için yanlış yapıyor bence ilk olarak. ayrıca bu ekonomide yani. illa izin alacağım diyorsa izin verin. sevgiler.
26 Yorumla
Soran1 yılÇocuğum küçük o yüzden dedim
Soran1 yılÖyle demek istemedi bence royal sen yanlış anladın konuyu dostum ok
Soran1 yılYani en azından benim tahminim öyle demek istemedi😊🙂royal
Soran1 yılRica ederim 😊
1 yılSakın engelleme eşini sonra özgüveni düşüyor heveslendirin destek olun eşinize çocuğu tek başına yapmadı birlikte bakabilirsiniz bence
11 Yorumla
Soran1 yılİkimizde çalışırsak çocuğa kim bakacak
en doğrusunu yapıyosun bu zamanda karını çalıştırma bence kadının yeri evidir heleki bu bozuk devirde
210 Yorumla
Soran1 yılÇalışabilir ama çocuğum var ufak çalışmasına karşı değilim büyüsün o zaman çalışsın
- 1 yıl
bence hiçbir zaman çalışmasın kadının yeri iş yerleri değildir hem o stresle eve gelince nasıl evini çekip çevirecek illaki sen yardım edecem ortaklaşa olacak birde bakmışsın karı koca değil ev arkadaşı olmuşsunuz ben asla çalıştırmam o ev işini yapsın dışarıda ben mücadele ederimm 😌
Soran1 yıl17 bin askeri ücret alırsan ne demek istediğimi anlarsın ailen zenginse onu bilemem
- 1 yıl
ailem zengin değil asgari ücret alıyorum evet ama evlenınceye kadar ya kendi işimi kuracam ya da daha iyi bir işe girecem bir şekilde daha fazla kazanıp öyle evlenecem sen asgari ücrete çalışmayı devam ettirerek bir seçim yapmışsın ve bak karını çalıştırmayı düşünüyosun ha tabiki bu ayıp utanılacak bişey değil elbette beni yanlış anlama abi ama keşke karımı çalıştırsammı acaba diye düşüneceğine ilk önce nasıl daha fazla para kazanırım nasıl ek iş yaparım ya da iş kurarım falan diye düşünsen de karını çalıştırmayı en sona bıraksan daha iyi olmaz mı?
Soran1 yılO işler o kadar kolay olsa sermayen varsa kurarsın bu işleri ben çocukluktan beri çalışıyorum ticaret nedir bilirim askeri ücretle çalışmayıp ne yapayım kendim kuaförüm mesleğim var ama dükkanım yok sermayem olsa zaten kendime yer açarım herseyin başı paradan geçiyor ayrıca eşimi çalıştırmak isteyen ben değilim kendi istiyor ilerleyen zamanlarda çalışsa iyi olur tabiki devir kötü diye bir şey yok kişi kendini bildikten sonra bir şey olmaz
Soran1 yılDediklerimi yanlış anlamıyorsun umarım kardeşim 😊 amin çok teşekkür ederim tabi kendi fikrine saygı duyarım nasip olur mu olur kendine iş kurarsın Allah yürü ya kulum der bir şekilde ilerlersin veya bir iş çıkar karşına maaşı iyi olan hayat bu nerde ne getireceğini bilemezsin 😊
Soran1 yılTeşekkür ederim hayırlı geceler Allaha emanetsiniz
Soran1 yılAmin
Çalılmak istiyorsa çalışsın bence engel olma
11 Yorumla
Soran1 yılÇok zorlamıyorum zaten
1 yılKreşe verin cocug ne var bunda artı izn vermedgne gore bayag iyi kazanıyor olman lazm
19 Yorumla
Soran1 yılKazanmıyorum daha küçük çocuğum
- 1 yıl
Çocuğu yetiştirme yurduna vermiosunz okula gonderiosunz ve bu ekonomode esinin çalışmasına izn vermedgne gore bayag kazanıyor olman lazm
Soran1 yılSende zamanında annenin arkasından ağladın demekki ya da anneni anne annen ya da baba annen olarak tanıdın hersey para değil ya sonuçta açlıktan ölmüyoruz çocuğun gelişimi için çalışmamalı sonra çalışma bence para her zaman ikinci planda olmalı sağlık önemli 😊
Soran1 yılBende zamanında öyleydim o yüzden dedim
- 1 yıl
Annem hiçbir zaman çalışmadı haliyle böyle bi derdim olmadı
Soran1 yılİşte o yüzden beni anlamıyorsun demekki böyle şeyler başına gelmemiş
- 1 yıl
Sana anlattgm lafı dilsize anlatsam dile gelirdi neys vakit kaybisn
Soran1 yılBence anlamak istemiyorsun beni sende farkındasın bazı şeylerin
Soran1 yılİşine gelmedi ayrı yeten sende zorluk yaşadın zamanında travma oldu eminim ya da deneyimlemediğin için bilemiyorsun
1 yılÇocuk kaç yaşında? Ben de çalışmak için büyümesini bekliyorum.
15 Yorumla
Soran1 yıl1
- 1 yıl
Eşinizi anlıyorum ama size hak veriyorum. Şu da bir gerçek ki anne kendisini iyi hissetmezse çocuğuna da faydalı olamaz. Bebeğin yalnızca annesine ihtiyaç duyduğu bir dönemde anne çalışmak istiyorsa çok bunalmış demektir. İmkân varsa evde bir yardımcı olsa anne kendisine vakit ayırabilir ve bu şekilde bebekle de güvenli bağlanma sürecini yaşar. Siz yine de müsaade edin, eşiniz bu gerçeğin farkına belki çalıştıktan kısa bir süre sonra varır ve vazgeçer
Soran1 yılÇok haklısın 🙏 teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim.
Soran1 yılBende çalışıyorum çocuğumuza bakacak kimse yok eşimde çalışırsa zaten zorlamıyorum kendisi bilir tabiki de benim istediğim bu gelişme çağında çocuğumla ilgilensin vakit geçirsin 😊
1 yılİhtiyacınız yoksa sen doğru olanı yapıyorsun. Küçük bir çocuğu annesinden başka kimse iyi bakamaz
10 Yorumla
1 yılUfak çocuk varsa çalışmamali bebeğin anneye ihtiyacı en fazla olduğu zaman 0 .5 yaş arası
11 Yorumla
Soran1 yılÇok haklısın evet ufak
1 yılİzin verin nedenki calismasin
11 Yorumla
Soran1 yılKüçük daha çocuğum
1 yılKac yasinda cocuk okula basladi mi
13 Yorumla
Soran1 yıl2
- 1 yıl
Cok erken daha, durumunuz iyise calismasin
Soran1 yılTeşekkürler evet
1 yılYanlis yapiyorsun
11 Yorumla
Soran1 yılNeden
Bırak çalışsın baskı başka şeyler doğurur
113 Yorumla
Soran1 yılNe gibi🙄
Soran1 yılAllah korusun 😳
Soran1 yılOğlak
Soran1 yılBaşkalarıyla konuşursa o da aldatmaya girer ama
Soran1 yılBaşak burcuyum izin veriyorum çalışmasına kıyafet vb kısıtlamam sadece çalışması için erken çocuğum küçük
Soran1 yılBenim yanımda başkalarıyla konuşsun demek istemedin umarım🙂
Soran1 yılBişey sorsam özel 🙂
Soran1 yıl?
Gizli Üye(36-45)1 yılGüvenmiyor musun
128 Yorumla
Soran1 yılOnla alakası yok çocuğum küçük
Cevap sahibi1 yılGözü kaymasin sonra knk
Soran1 yılAnlamadım
Cevap sahibi1 yılBaskı yapınca da dışarıya kayar gözleri o ayarı iyi yapmalısın
Soran1 yılOlmaz öyle bir şey 🙄
Cevap sahibi1 yılÖnce sanaldan başlar merak eder canım sıkılıyor diye bak buraya öyle dedlgil mi
Soran1 yılDeğil
Cevap sahibi1 yılİnan böyle evde ne yapacağım canım sıkılıyor diye sanalda bu tür yerlerde üye olup merak ediyorlar
Soran1 yılSanmam
Cevap sahibi1 yılSen bilirsin dostum çok çalışma istegi var çünkü bu da karşına bir şekilde çıkar
Cevap sahibi1 yılNaptın karar verrbildin mı kafan iyice karıştı mi
Soran1 yılIsrar etmiyorum zaten o konuda iyice sıkmak da olmaz
Soran1 yılŞu anlık beklemedeyiz
Cevap sahibi1 yılOrtaya konuş hallederiz bir şekilde diyerek zaman kazan
Soran1 yılÖyle yaptım gibi 😊
Cevap sahibi1 yılDeğilse sıkıntı olur hırs yapar senin ki evde de rahat olamazsın 🤗
Cevap sahibi1 yılNe yaptın knk
Cevap sahibi1 yılVar mı gelişme
Soran1 yılDevam aynı
Cevap sahibi1 yılBaskı var mı akışında mi
Soran1 yılAkışında
Cevap sahibi1 yılKS ye üye olduğunu biliyor mu
Soran1 yılYok
Cevap sahibi1 yılKaçamak mı yani girip çıkıyorsun
Soran1 yılAynen
Cevap sahibi1 yılOnun da var mıdır üyeliği buraya
Cevap sahibi1 yılNe yapıyon knk
Cevap sahibi1 yılNe yaptın broo
1 yıl21 yaşında mı evlendin
10 YorumlaBence çalışmalı senden niye izin alıyoki
21 Yorumla
Soran1 yılÇocuğum küçük daha
1 yılii dn
112 Yorumla
Soran1 yıl?
- 1 yıl
ne işi yapacak
Soran1 yılMarket giyim vb
- 1 yıl
yaşı kaç
- 1 yıl
ne zmn izin werirsin
Soran1 yılÇocuğum büyüyünce
- 1 yıl
güvenin tam mı
Soran1 yılEvet
- 1 yıl
iki maşallah
Soran1 yılAnlamadım
- 1 yıl
tebrk dedim
ikinize..
Soran1 yılSaol
1 yılDoğrusun
11 Yorumla
Soran1 yılHele şükür beni anlayan birisi çıktı 😃😃
Evet, istiyorsa çalışsın
15 Yorumla
Soran1 yılKüçük çocuğum var ama
Soran1 yılGeçmedi
Soran1 yıl👍😊
Eğitim & Kariyer konusunda 429 cevap paylaştı. Yanlış yapıyorsun
111 Yorumla
Soran1 yılO pp ne 😃 çok tatlı
Soran1 yılNeden yanlış yapıyorum
Soran1 yılKüçük çocuğum var
Soran1 yılSanmıyorum yıpratıcı
Soran1 yılEşimi bilirim çalışma hayatını da o yüzden dedim
Soran1 yıl😊
- Eğitim & Kariyer konusunda 635 cevap paylaştı.
1 yılYaşı kaç bebenizin
15 Yorumla
Soran1 yıl2
- 1 yıl
Anneanne babaanne yok mu
Soran1 yılVar da bakmaz maalesef
- 1 yıl
Neden
Soran1 yılÖzel sebep
yanlış yapıyosun
10 Yorumla
1 yılÇalıştırma
01 Yorumla
Soran1 yılNiye
Devamını Gör(8)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer